Ihan mielenkiinnolla kyselisin että miten teillä muilla on kellottunut tämä x800GTO, kun nyt itse sain tuon omani kellotettua? Nyt en puhu sitten mistään modauksista. Itsellä on kellot nyt 580/560MHZ, mutta lämmöt taitavat olla hieman korkeat kun vakiotuulettimella kellottelin (rasituksessa 79c)? EDIT Ja mitkäs ajurit olette havainneet parhaimmiksi? EDIT2 Laskin kellot 560/560, ihan vain noitten lämpöjen takia..
Kannattaisiko teidän mielestä vaihtaa tuo tuuletin takuunmenetyksen uhalla? Tuo nykyinen ei ainakaan ole hirmu kovaääninen, tosin mistä sitä tietää kun ei muun melun yli sitä kuule Btw Mistähän kaupasta voisi jännitteen alentajaa alkaa etsimään, vai voiko noitten kotelotuulettimien kierrosnopeutta säätää ohjelmallisesti? Ko. tuuletin on emossa kiinni...
ei kai sitä kannata jos lämmöt pysyy kurissa ja melu ei haittaa... mutta jos saat alkuperäisen tuulettimen sitten vaihdon jälkeen hyvin kiinni ettei vaihtoa huomaa niin mitä väliä.. tuskin ohjelmallisesti saa säädettyä kotelo tuulettimien nopeutta. onhan ainakin noita säätopaneeleita lähel missä vaan..
Täytyy katsella josko täältä Hyvinkäältä löytyisi joko jännitteenalentaja, tai sitten mieluummin jonkun näköinen säätöpaneeli halvalla... EDIT Ei näytä kovin monella olevan tätä ko. näyttistä tai sitten eivät vain ole kellotelleet...
Ei saanut silloin ku minä tämän tilasin...Tämä on tilattu jo noin 2kk sitten, mutta oli muiden osien kanssa vähän ongelmia niin nyt vasta sai kasaan... Toinen vahtoehto olisi ollut ottaa silloin connect3d:n kortti, mutta tajusin senkin hieman liian myöhään :/ Mutta tämä riittää minulle ihan hyvin.
Connect3D 590/582 Uusimmat Omega-ajurit ovat osoittautuneet itselleni kaikkein sopivimmiksi. Tuo sapphiren vakiotuuletin on kyllä aika onneton (niinkuin muidenkin mallien), joten mielestäni kannattaa vaihtaa kun kellottelee. Itselläni Arctic Cooling ATI Silencer 5 jolla lämmöt pysyvät 55 asteessa rasituksessa. SpeedFanilla onnistunee noiden tuulettimien säätö, jos ne ovat kerran emoon kytketty ja vaikka AtiToolilla pystyy säätään näytönohjaimen tuulettimen nopeutta.
mulla jotenki noi omegat ei pelittäny.. tai siis toimihan ne, mutta kun telkku on kii ohjaimes ni tv-out säädöt jotenki kenkkuili.. kuva kyllä tv:seen tuli mutta huonot säädöt minun mielestä verrattuna catalystiin... muuten toi catalysti on ihan peestä... en tied mitä tekis .. kestää ladataki sitä niin kauan..
Voisitkos Limasika neuvoa vähän miten tuolla Speedfanillä saa säädettyä noiden kotelotuulettimien nopeuksia (tuulettimet siis emossa kiinni)?