Olen tehnyt sillä Steamin työkaluissa olevalla ihan normilla dedicated server ohjelmalla oman serverin klaanille ja nyt tuli ongelma vastaan. Miten lisään serverilleni muita pelaajia admineiksi ja miten saan lisättyä erialisia commandeja peliin (esim: /admin tai vaikka /rank)? Entä miten muokataan sitä server infon tekstiä??
Ei tästä tuu mitään ku seuraan noita tiedosto polkuja niin jossain vaiheessa kansio on tyhjä vaikka ohjeen mukaan siellä pitäisi olla jotain tai minulta puuttuu kyseinen kansio kokonaan... (Oon laittany asetuksista piilotetut kansiot näkyviin) Onkos tosta amx modin asentamisesta olemassa suomenkielisä ohjeita Saattais sujuu ees vähä paremmin
Kiiots! Näyttää helpommalta. Kokeilen käydä ton ohjeen mukaan läpi nää jutskat ja jos ei auta ni alan vaivaamaan sua taas
STEAM_0:0:123456 <--- Sain aika hyvälle mallile tän homman mutta mistähän ton omas steam ID NUMERON (ei normi steam ID sivu tunnus). Pitäis jostai löytää toi oma numero juttu mut ku ei okee löydy... Saisinko apuja äkkiä?? Kiitooosss...
Siis adminit oon saanut lisättyy jo kaaauan aikaa sitten (Kiitos avuista =)) mutta nyt kyselisin et miten sen "/admin" -pluginin saa toimimaan ja/tai mistä löytää selkeet ohjeet siihen.