Miten lisään avi-tiedostoon tekstit ja polttaa elokuva CD-R levylle?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi _Janne_ 12.02.2009.

1. _Janne_

_Janne_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin elikkäs kyselisin sitä kun koneellani on simpsonien tuotantokausi ja kaikkiin erilliset tekstitykset, että miten saan niihin tekstitykset siihen elokuvaan ittessään eikä ne olis ne tekstitykset erillään. Tai toinen vaihtoehto että miten saan tuotantokauden CD-R-levylle ja tekstitykset (saa olla tekstitykset erillään jos pystyy), että niitä pystyy katsomaan DVD-soittimella??!!

Siinä olisi ogelmani! Kiitos etukäteen jos joku viittii vastata tälläselle EVOkille

2.  
  3. Make_72

Make_72 Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
  4. _Janne_

_Janne_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo ja miten pystyn polttamaan sen tiedoston levyle että se näkyy DVD- soittimella? Mitä poltto ohjelmaa kannattais käyttää?

5. Make_72

Make_72 Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    se riippuu sun soittimestasi mihin muotoon sun kannattaa ne pätkät polttaa eli jos se toistaa Divx niin sit voit polttaa ne avina mutta jos ei tue Divx niin sit sun pitää muuttaa avit .vob muotoon,se onnistuu konvertointi softalla tai esim neron poltto softalla pystyy muuttaa suoraan.nero on paras poltto softa,mutta se on maksullinen,mutta erittäin kannattava ostos,koska se sisältää myös kuvien katselu ohjelman,sekä musiikin ja videoitten katseluun ihan hyvän multimedia soittimen ym. ym.

EDIT: Täältä löytyy eri poltto softia

Viimeksi muokattu: 14.02.2009
  6. _Janne_

_Janne_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin muunnanko ne avi-tiedostos vaikka Nero StartSmartilla?
    Ja sieltä NeroVision Express SE:llä
    Ja kun olen muuttanu ne ja niille tulee eri nimi niille muunnetuille versioille niin mun pitää vaitaa sit sen videon subin nimikin samaks nimeks kun sen videon, että se toimii?!

7. Make_72

Make_72 Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    jos sulla on semmonen dvd soitin mikä ei toista Divx:jä( eli aveja) vaan ainoastaan .vob:ja eli tavallisia dvd leffoja.siinä tapauksessa jos haluat katsoa avi leffan sillä sun dvd soittimellasi joudut ekana laittaa ne tekstit kiinteeksi siihen (siis jos haluat siihen tekstit) ja sit poltat sen levylle nerolla ja sieltä valitset sen "laadi oma dvd levy" ja käyttämällä juuri sitä NeroVisionia ja kun lisäät sen avin siihen niin se konvertoi sen .vob muotoon jotta sun soittimes toistaa sen,itse käytän hyvin vähän tota että poltan levylle ja katson dvd soittimella,koska mulla on suoraan televisio kytketty kakkos näytöksi koneeseen niin voin katsoa suoraan koneelta kaikki leffat television kautta.mutta olen muutamalle kaverille poltellu noita levyjä ja itse olen tehnyt sen noin,voihan olla että jotkin dvd soittimet osaa itse avata ne subit ja osaakin ainakin semmoset jotkut mitkä toistaa avit suoraan,mutta muista en ole varma,joku toinen saa vastata tohon .

EDIT:ja cd:tä tehdessä valitse se "laadi video cd " mutta siinä voi tulla sen leffan koon kanssa ongelmia,itse olen polttanu vain dvd:lle.

Viimeksi muokattu: 22.02.2009
  8. _Janne_

_Janne_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin jos teen sen Nerolla ja laitan siihen irralliset tekstitykset niin miten homma sitten toimii??!

Jaa tämä sivu