Miten downloadaan musaa??

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi 0100857 12.04.2004.

1. 0100857

0100857 Guest

heips!!
    Mää oon ihan alkumetreillä tän uuden technologyn opettelussa..
    Miten mä pääsen etsimään semmosia biisejä kun haluaisin? Onko eMule ainoa vaihtoehto? hyvä? Tarviinko mä jo etukäteen musaa, jotta pääsen käyttää niitä..
    thanks, -hanna-

2.  
  3. Sk8erMan

Sk8erMan Guest

Kuules Hanna (alias 0100857 tai jotain...)
    Homma on niin, että noita eri imutus ohjelmia on paljon ja niitä on mainitsemasi eMulen lisäksi niin paljon ,että veisi aikaa kirjoittaa kaikki niiden nimet. Tässä voin kertoa muutamia: WinMX, Direct Connect (DC), DC++, oDC ja eri BitTorrent clientit.

4. ufojätkä

ufojätkä Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Soulseekillä löytyy melkein mitä musaa vaan.

5. ufojätkä

ufojätkä Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikä Soulseekillä oo pakko itse jakaa mitään, tosin silloin monet voi "bannata" sut.

6. Sk8erMan

Sk8erMan Guest

Onks soulseek sekä verkko, että P2P ohjelma. Olis nimittäin kiva testailla noita eri ohjelmia...

7. joppis

joppis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    SoulSeek on verkko ja ohjelma sen käyttöön, mutta porukat on haukkunu täällä sen söörtsii.

8. ipzu

ipzu Guest

voi P*RKELE!!!!

haloo! Onko keskustelualueiden säännöt jotenkin vaikealukuiset tai ettekö muuten vaan ymmärrä??? musiikin imuttelusta ei täällä keskustella. piste!

9. anatemus

anatemus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [offtopic]
    @ipzu

Kai tiedät että on laillisestikin jaossa olevaa musaa? Eli sen imutteluun kysytyt ohjeethan ei ole mitenkään "moraalisesti" eikä muutenkaan arvelluttavia tai "kiellettyjä". Minkään "ison" artistin biisit tuskin näitä ovat, mutta eihän tässä keskustelussa ole ollut puhetta muusta kuin "semmosista biiseistä kun -hanna- haluaisi".

Tottakai sääntöjä pitää noudattaa (ja lukea), mutta niiden puitteissa toimiminen ei ole tuomittavaa. Ja pitämällä keskustelu laillisena pidämme huolen, ettei mikään "iso taho" aja alas näin hyvää saittia =)
    [/offtopic]

Tässä vielä pari linkkiä 0100857 alias hannalle;)
    http://fin.mp3lizard.com/
    http://www.mikseri.net/

Jaa tämä sivu