1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten DC++??

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi RastaPää 27.03.2005.

  1. RastaPää

    RastaPää Guest

    Eli, mistä sais ladattuun DC++:ssan, jonka lataus ohjeet ja käyttö ohjeet olisivat suomeksi??


    Kiitos kaikille vastanneille!!
     
  2.  
  3. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 27.03.2005
  4. RastaPää

    RastaPää Guest

    Kiitos, mut en oikein ymmärtäny.. Mistä sen sais ladattuun koneelle, että sen latausohjeet olisivat suomeksi?
     
  5. pisberg

    pisberg Guest

    siis mitä latausohjeita sä nyt oikein tarviit?
    tulkaas käymään hubilla spit.servebeer.com =)
     
  6. Erkkimon

    Erkkimon Active member

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    1,164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  7. RastaPää

    RastaPää Guest


    Latausohjeita siihen, mite saan sen koneelle ja sitte käyttöön. Suomeks siis..x)
    Erkkimon; Se ei oikein toimi koneella.
     
  8. perhana

    perhana Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    933
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun on nyt ihan pakko heittää tää tähän... en vaan malta olta sanomatta tällä kertaa...

    Vaihda Nyt Suosiolla WinMx :-DD *repeilee itsekseen*

     
  9. RastaPää

    RastaPää Guest

    Pakko myöntää, ett alan olla iha ulkona koko jutusta..xD Hmmh.. Mikähä seki on? *tyhmänä*
     
  10. perhana

    perhana Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    933
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sori rastapää... toi mun kommentti ei liittyny suhun mitenkään, mä oon vaan jotenkin kyllästyny siihen kun kaikkiin WinMx aiheisiin kysymyksiin heitetään kommentti 'vaihda nyt jo dc++' vaikka itseasiassa WinMx käyttäjillä näyttää olevan paljon vähemmän ongelmia kuin dc++ käyttäjillä. Mutta tää oli tosiaan turha provo, mä yritän pitää mölyt mahassani... dc++ käyttöön en osaa neuvoa mitään kun en sitä itse ole nähnyt tarpeelliseksi opetella käyttämään
     
  11. RastaPää

    RastaPää Guest

    Perhana; eipä tuo mitää..:)
     
  12. pisberg

    pisberg Guest

    siis eihän sihen tarvii mitään ohjeita imuta dc401 asenna sit se.. yhdistät ittes johonki hubiin ja alat imuttaa..mä en oikein ymmärrä tota sun ongelmaa ja missä aisia kusee?
     
  13. pisberg

    pisberg Guest

    Erkkimon; Se ei oikein toimi koneella. miten se sit ei toimi?
     
  14. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pisberg: Kaikki ei välttämättä ole seppiä syntyessään, eli eivät osaa automaattisesti käyttää kaikkia ohjelmia kuten sinä tunnut tekevän, siksi täällä kysytään neuvoja asiaoihin joita ei osata ja näitä kysyjiä on ollut tapana auttaa, sillon ei ole ollut tapana auttaa/kirjoittaa mitään jos ei edes ymmärretä ongelmaa.
     
  15. pisberg

    pisberg Guest

    niin mutta jos sen asentaa niin se toimii.. ainakin passiivisena..
    ku ei noihin ainakaan mun tietääksen löydy mitään asennus ohjetta...
     
  16. pisberg

    pisberg Guest

  17. Linkku-

    Linkku- Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käynnistät sen kaksoisklikkaamalla ja painat "Next" muutaman kerran ja sitten "Finish". Siinä sulle yksityinen "asennus ohje".
     
  18. pisberg

    pisberg Guest

    no jos ei osaa tiedosta ottaa netistä koneelle niin ehkä toi dc ei oo oikein sopiva ohjelma..
     
  19. pisberg

    pisberg Guest

    enkä mä todellakaan kaikkea osaa..
    ja sori siitä rastapää jos vastaus vaikutti kaikkitietävältä..
    mutta pitää mun se ongelma ymmärtää ennen ku voin auttaa... mutta limasika ymmärtää niin hän kyllä osaa auttaa!
     
  20. RastaPää

    RastaPää Guest

    Siis kävin lataa sen Erkkimon antaman ohjelman koneelle, mut siinä on vaa jotai teksti hommeleita, kun sen avaa!! Eli en tiiä, miten sitä käytetään..
    Asia kusee siitä, ku en osaa ladata sitä koneelle!! Vähä vaikeeta, ku kaikki on englanniks, eikä ymmärrä sitä paljookaa..
    Ja haluisin siks sen DC++ koneelle, ku oon kuullu sitä kehuttavan ja nykyinen latausohjelma ei oikein toimi..
    Eli, mistä mie saisin ladattuun sen HELPOSTI? Kun tiedätte enemmän ku mie, nii jos voisitte auttaa...? :)
     
  21. RastaPää

    RastaPää Guest

    Pisberg; Ei mitään, en vaa ymmärrä miten selität asian..=)
     

Jaa tämä sivu