Huomasin eräällä Afterdawnin keskustelussa, että joillakin on oma profiilisivu englanniksi ja joillakin suomeksi. Yritin omaa sivua saada suomeksi, muttei millään löytynyt. Yritin myös etsiä haulla ohjeita, sillä oletin, että jossain olisi ollut siihenkin ohje, muttei näin ollutkaan. Yritin myös etsiä asetuksista, mutten puusilmänä löytänyt mitää :/ Elikkäs mistä valikosta tuon saisi muokattua suomeksi?
Tässä haun ensimmäinen osuma: http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/8414.cfm Mutta paha on menää sanomaan missä tuon uutisen tarkoittama linkki on... Ei meinaan osu minunkaan silmään...
Oli unohtunut koko homma, mutta taas tuli mieleen. Niimpä, missäs se linnki mahtaa olla? Itse en löytänyt :-( Joku ketä tietää, voisiko kertoa tarkalleen, missäs se linkki on, mistä vaihdetaan se suomeksi?
Ei oo mahollista omilla silmillä lukea linkatun uutisen kommentteja? Näyttäs tokana olevan ohjeet mitä tehdä.
Nojoo, kyllä huomasin sen toisen kommentin. Muttakon tälläinen puusilmä olen, mä en löydä sellast mistää :-/ Eli joku screenshot vois olla aika kova sana tai jokin muu tapa. (Anteeksi, mutta en vain löydä sitä. Olenko tyhmä vai sokea?)
@hentriz: Et ole, tai sitten meitä on kaksi... Ei vaan osu mitään tuollaista silmään tuolla sivulla o.0
Jep tuo linkki on todellakin poissa tuolta sivulta nykyään. Tätä asiaa pitää vähän tutkailla ja tarkistaa onko tuon linkin puuttumiselle joku tekninen syy. Vastaan tähän viestiketjuun kunnes olemme tarkistaneet asian.
Mukava kuulla, että sellaista ei tosiaankaan ole siellä. Eli ei syytä mennä turhaan optikolle Mutta tosiaan, toivottavasti ei ole mikään tekninen vika. Toivottavasti tulee kuntoon mahdollisimman pian
Tuo toiminto on nyt toteutettuna asetukset > Muokkaa käyttäjätilisi tietoja -kohdassa. Tuota toimitoa voi vain käyttää kerran omien asetuksiensa muokkaamiseen. Ja tuttuun tapaan mikäli tuon toiminnon käytössä on jotain epäselvyyksiä tahi siitä tulee kysyttävää, voitte siitä tähän ketjuun kirjoittaa.
Eli onko mitään mahdollisuutta toteuttaa muutosta toisinpäin, eli vaihtaa profiilisivuja tuonne englanninkieliselle puolelle? Käynyt joskus mielessä, josko joko a)kääntäisi nuo omat blogit englanniksi tai alkaisi vastedes kirjoittaa englanniksi.