Mää ajattelin toivoo children of bodom huppareita ja kaikkia hyviä pelejä ja pari koruu joku dogg dags ja rautaristi koru
olen sen verran vanha etten saa joululahjoja. ei niitä kannata ostaa kun kuolen kohta vanhuuteen. ei vaan leikki leikkinä, toivon rahaa joululahjaksi ja sitä saan. ostan sitten mitä haluan ja mistä haluan.
Raha linjalle tässä ollaan menossa itsekkin. Paljon mukavampi painella sitten alennusmyynteihin ja ostaa edes hieman järjellisemmän hintaista tavaraa. Eihän sitä kerkeäisi edes jouluna niihin tutustuakkaan kun syödessähän se 3 päivää menee
näyttistä koitin uutta kinuta muttei ollu muka cääshiä siihen ni pitää tyytyä siihen mitä saa =vaatetta + el chockoladd
Mä haluisin periaatteessa vaan rahaa, mutta kai se pukki tuo ainakin vaatteita ja ehkä kirjoja. Valkea joulu on yksi parhaista lahjoista kyllä minkä voi saada
Littu näyttö ja muuta pienemää. Jäähyä emolle ja näyttikselle. Itte ostoaikeet ois kans yhteen osaa mut en tie onko mitä meinaan. Auttakaa http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/272633
spertti, ei ollu sun kuva parasta huumoria.. ehkä hauska mut ei ehkä kaikki tykkää joten muistas jatkos ;-)
Mä toivon lahjaksi pukilta Katri Ylanderia, jos Katrilla on kiire niin voi Elina Nurmikin tulla... No joo, eipä sitä kauheesti oo toiveita lahjojen suhteen kun on kasvanut yli sen iän. Rahaa ei ole koskaan liikaa.
Drew Carey show 9 kauden dvd boxi oli toivomuslistalla mutta taitaa olla liian kallis Itse annan läheisille lahjat rahan muodossa jotta saavat törsätä mihin haluavat eikä kukaan natise puolen vuoden päästä että olipa huono lahja jne... Lapsoset saavat sitten niitä perinteisiä paketteja.