Täysi-ikäinen kuvaputki lähti kaatopaikalle ja tilalle tuli Samsung LE37A567P2W, joka on nähtävästi aika uusi malli. Googlettamalla löytyy hieman tietoa, mutta ihmetyttää eroavaisuudet Samsungin virallisilla oleviin tietoihin. Eroavaisuuksia on mm: - dynaaminen kontrasti on paketin mukaan 15 000:1 - paketin mukaan löytyy: clear panel, MoviePlus, Wide Color Enhancer 2 - Digital Audio (optinen) löytyy takaa - HDMI:n versio taitaa olla 1.3 - sivusta löytyy mm. HDMI,USB Eiköhän tällä pärjää seuraavat 10 vuotta. Olen todella kiitollinen, jos joku kertoo miten PiP toimii. Olen saanut sen toimimaan vain DVD:n kanssa. DVD on liitetty telkkariin component in liittimillä. Muita vehkeitä olen työntänyt joka liittimeen, mutta vain DVD lähteessä toimii PiP -toiminto.
PiP ongelma selvisi, kun selvitin 557 ja 567 eroja. Molemmissa PiP toimii vain kuvalähteiden: - Komponentti - HDMI 1,2,3 joista 2:een voi kytkeä HDMI/DVI-johdon - PC kanssa. Ts. kahden eri kanavan samanaikanen katsominen edellyttä toisen virittimen, joka kytketään televisioon em. liittimillä
Terve , oletko huomannut kuvassa nykimisliikettä ( jo ) itse, vihdoin sain samsungilta uuden koneen, myöntävät vihdoin,että nämä vanhemmat R,M,S olivat huonoja koska niissä kaikissa on kuvan nykimistä sivusuunnassa eli tyyppivika kaikissa. Mutta ,mutta nyt tässä LE37A676 mallissa kuva alkaa nykimään kun painaa info näppäintä ? sama jos kytkee Hdmi liitännästä dvd soittimella kuvaa niin silloin vasta kuva alkaa nykimään ja tulee kuin hidastettu kuva. Sitten kaikki nopealiikkeiset kuvat menee kauheksi mössöksi .Kun katsotaan esim.laitteen omalla virittimellä Että tallaista sontaa tällä kertaa...No onneksi on toinen tv mikä toimii normaalisti.Enpä olisi uskonut että uusi samsung voi olla näin huono.
En ole havainnut kuvassa ongelmia. Mielestäni kuva on riittävän hyvää. Hdmillä varustettua lähdettä ei tästä taloudesta löydy. Kummaa ristiriitaisuutta informaatiossa mitä 567 sisältää. Anttilan esitteen mukaan LE-32A567 sisältää vain kaksi hdmi -liitintä??? Täytyy varmaan tilata scart-komponetti palikka eräästä verkkokaupasta, jolloin vanhaa digiboxia voi hyödyntää siten, että voi katsoa kahta kanavaa yhtä aikaa.