Siinähän tuo kysymys olikin. Elikkä tuliko tehtyä mitään uudenvuodenlupauksia? Itse unohdin koko homman, mutta ei taida vielä olla liian myöhäistä.
Päätin, että loppuu roskaruokien syönti, ja aloitan taekwondon ^_^ Meni karatessa nivelsiteet elokuussa, siitä lähtien oon ollut potilaana ja syönyt huonosti Mutta nyt nilkka kestää taas ^_^
Kun muuten pidän huolta terveydestäni ja ulkonäöstäni, niin aion eliminoida niitä heikentävän tekijän, tupakoinnin. Tiedän että ensimmäiset päivät ovat ne vaikeimmat; käytös on tällä hetkellä kuin sillä tytöllä elokuvassa Manaaja. Hain äsken apteekista nikotiinilaastareita, josko ne auttaisivat.
Oma lupaukseni koskee myös loppuelämää. Eli Karpelaa en äänestä, mutta sen sijaan lupaan käyttää aina äänioikeuteni eli tulen kyllä jotain muuta ehdokasta aina äänestämään, oli vaalit sitten mitkä tahansa. Mitäköhän nuoriso tekee nyt, kun ei saa enää warettaa, ryyppää enemmän ja potkii enemmän mummoja.
Lupasin kaverilleni juosta kesällä cooperissa 2800 metriä. En ole tissiposkena siihen ikinä pystynyt, joten nyt on tavoite asetettu korkealle. Kun vaan jaksaisi reenata siihen ees vähäsen, ettei tarvis hävetä silmiä päästään...
Niin kun sanoin, tissiposkena en ole päässyt ennen lähellekään cooperissa 2800 metriä. Intin kotiutustestissä muistaakseni juoksin 2650, eli aikamoinen saavutus kyllä on jos ton 2800 selviän hengissä. Intistä lähtiessä olin sentään kohtalaisessa kunnossa ja siitäkin on jo kohta viis vuotta aikaa... Pitänee vissiin heti lähtee lenkille.
Itsekkin ajattelin warettaa entistä enemmän. 160Gb kerran viikossa formatointiin ja taas uutta sisään .. Cooperissa tullut juostua tässä yläasteella 3000m useampaakin otteeseen.
Hiukan menee nyt offtopic, sori!... Missäs ne suurin osa suomen kansasta, eli ylipainoiset rapakuntoiset sohvaperunat oikein on kun tämän keskustelun perusteella monet AD:n nörteistäkin on superkuntoisia? Vai onko täällä annetuissa tuloksissa kenties anonyymilisä? Tosiasiahan on, että eihän tietokonenörtit voi kaikki olla huippukunnossa, eihän? Muistaakseni jossain päin AD:tä oli kanssa puhetta cooperin testin tuloksista ja samantasoisia tuloksia oli sielläkin paljon. En nyt vaan löydä linkkiä enää. Kehotankin kaikkia cooperissa yli 3000 metriä tai sen pintaan juosseita harjottelemaan tosissaan, sillä Suomen juoksu-urheilun taso on sen verran kuralla, että teitä tarvitaan juoksemaan Suomi takaisin maailman kartalle. Olette sm-tason menijöitä mennen tullen! Mainittakoon nyt että nykyinen kuntoni on varmaan siinä 2100 tasolla ja siinäkin on varmaan 100 metriä anonyymilisää...
Tein uudenvuodenlupauksen: Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissä ainoastaan jotain heistä, jotka äänestivät uutta lakia vastaan. Jos kiinnostaa, niin: http://koti.mbnet.fi/anssika/aanestajat.txt --- Älä naura: [offtopic] Minä juoksin coopperissa kesällä HUIKEAT [bold]1975[/bold] metriä!! Olen huippukunnossa! [/offtopic] Minähän käskin olla nauramatta!
Itse en saanut kuin 2300 m kun viimeksi kavereiden kanssa kokeiltiin... ^_^ Mietin vielä mitä uudenvuodenlupauksia tekisi... (Vähän myöhään vaan no...)