1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä torrent ohjelmaa käytätte?

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi _zamu_ 10.01.2006.

1. eduard0

eduard0 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @nortti72: Oletko edes ikinä koittanut µTorrentia? Jos olet, niin kerro ihmeessä mikä siinä oli niin paljon huonompaa kuin Azureuksessa.

Kysehän suurimmalti osin on siitä, että itse koen µTorrentin tarjoavan kaiken saman (ja jossain määrin enemmänkin) kuin muut clientit, samalla kuluttaen vähemmän resursseja. Ja muistia kun on tarpeeksi niin molemmat kyllä pyörisivät vallan mainiosti, mutta miksi turhaan antaa sen torrentclientin kuluttaa sitä, kun siitä vapaasta muistista on enemmän hyötyä toisaalla.

2.  
  3. Euphobia

Euphobia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @nortti72: sähän kuullostat erittäin viisaalta

4. nortti72

nortti72 Guest

joo kokeillut olen ei mulle hyvä ja azureus toimii niin hyvin että ei todellakaan kiinnosta vaihtaa oli 3 eri ohjelmaa koneella ja azureus vei kyllä 100% voiton..

5. eduard0

eduard0 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Et nyt vieläkään vastannut kysymykseen "Mikä Azureuksesta tekee paremman kuin vaikkapa µTorrentista?"

Käyttöliittymä on hyvin pitkälti samanlainen. (Tosin µTorrentissa saan kätevästi näkyviin listan lataajista ja lähteistä, torrentin tiedostoista ja niiden paloista...) Azureus vie jo käynnistyessään (ilman yhtäkään avointa torrentia) melkein 10x enemmän muistia kuin µTorrent silloin kun avoinna on yli kymmenenkin torrentia.

Ei siinä mitään jos haluaa välttämättä käyttää Azureusta, mutta mielestäni turhaa tulla kivenkovaan väittämään sen olevan parempi jos ei ole sille yhtä ainoaa perustetta kertoa. Sama muuten pätee kaikissa keskusteluissa, ilman perusteluja on turha väittää mitään absoluuttiseksi totuudeksi.

nortti72: Eikä mitenkään loukkaavasti tai pahalla, mutta kirjoitustyylisi ja asenteesi tuo todella elävästi mieleen ehkä n. 12-vuotiaan pappabetalartyypin, joten suosittelen tarkistamaan kirjoitustyyliäsi josset sellainen ole.

Viimeksi muokattu: 03.03.2006
  6. nortti72

nortti72 Guest

joo muistii kyllä riittää ja todella löytyy azureuksesta samat resurssit kun sun ohjelmasta......tajuutko...EN OLE MIELESTÄNI POJAN KLOPPI JA ASIAT OLEN SAANUT MIEHELTÄ JOKA ON OLLUT IT ALALLA 5 VUOTTA,HÄNELTÄ OLEN OPPINUT KAIKEN...ESIM.MITEN KOOTA KONE ...MITEN TEHDÄ OHJELMIA...MITEN SAA NOPEEMMAKS KONEEN......

7. aalio

aalio Guest

0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    BitTornado.. toimii mulla parhaiten

8. Vahkonen

Vahkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    BitTornadoo on käyttäny yhessä vaiheessa käytin azereusta!

9. Kipe_

Kipe_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    µTorrenttii käytän :)

10. emagdnim

emagdnim Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja silti käytät azureuksen kaltaisia muistisyöppöjä? Mitäs ohjelmia oot duunannu? Millä kielellä ruukaat tehä niitä?

Viimeksi muokattu: 09.03.2006
  11. nortti72

nortti72 Guest

no kaikenlaisa ohjemia mitä nyt voit tehdä koneella,muistiin mitä tulee niin en osaa sanoo kun toimii hyvin.Riippuu monesti mitä esim:väli muistiksi laitat azureukseen ...olen kokeillut monia eri ohjelmia ja minun mielestä azu on toiminut parhaiten minulla.Frendiltä opin miten saa toimimaan asiat ja niksit,koska jotkut siirtyy heti helpoimpiin ohjelmiin jos ei osaa käyttää ohjelmaa 2/512 kingstonii on mulle riittänyt enkä ole edes kellottanut konetta.Opetellen kaikkein paras,pelien purkuun ei edes tarvitse d.toolsia ym..Osaa muutkin ohjelmat purkaa esim 4 imagee yhteen paikkaan ja saa toimimaan ja ei edes tarvii poltella levyille...KIELI on SUOMI

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.03.2006
  12. nortti72

nortti72 Guest

Niin koneen kokoamiseen on monta eri asiaa,mitä koneelta haluat ja mitä teet sillä.Kaikilla on eri asiat eri kategoriassa.Tee mitä tykkäät ja jos ei kiinnosta niin ei kannata vastata viesteihin mitä tunnet tyhmiksi...

13. Stanner

Stanner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen siinä käsityksessä, että azureus ja uTorrent ovat parhaat.

Itselläni käytössä azureus ihan vain sen vuoksi, että sen päätin ladata, asentaa koneelle ja sillä olen pärjännyt. Toiminut moitteettomasti, joten ei ole ollut syytä vaihtoon. Enkä jaksa kokeilla muita. Ehkä myöhemmin.

14. mkmikko

mkmikko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli mieleen että kun on utorrent ohjelma niin miten tuo eka kirjain tehdään tietokoneella?

15. hannu80

hannu80 Guest

µ (mikro-merkki) = Alt Gr + M

16. mkmikko

mkmikko Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitoksia. µtorrent näyttääkin paremmalta kuin utorrent

17. crusoec

crusoec Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytössä ehdottomasti µTorrent eikä vaihtamiseen ole aihetta

18. zmuli

zmuli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    µTorrenttia tulee käytettyä. Hyvä ja toimiva clientti.

19. Stanner

Stanner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaihdoinpa sitten itsekin azureuksesta µtorrenttiin. Ohjelmasta tuntuu löytyvän kaikki tärkeimmät toiminnot ja on huomattavasti kevyempi kuin azureus. Muistiakin vie huomattavasti vähemmän.

20. jupe-69

jupe-69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    taitaa olla bitlord käytös...

21. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vuoden vaihteen jälkeen ei ole ollut mitään P2P-Ohjelmaa käytössä, Siksi koska kännissä vahingossa saattaisi ladata jotain..

Jaa tämä sivu