Joulu lähestyy. Elikkäs mitäs aiotte toivoa joululahjaksi? Ite en viel tiiä ni en laita mut jos te tiedätte niin sanokaa ihmeessä.
Luulen että saan Saab 95:sen jarruhuoltoon lahjakortin,tämä silti että sovimme jo aikoja sitten,että ei lahjoja Jouluna meillä.Mutta on sellainen kutina päällä et tän saan.Hyvää Joulua Kaikille jotka Pyörivät AD:lla.
Enpä taida henkilökohtaisesti juurikaan mitään saada, mutta koko perheelle tiedossa Nintendo Wii ja viimeiseenkin tietokoneeseen putkinäytön tilalle littu.
Jotenkin mennyt näin iän karttuessa vähän into suuriin toiveisiin ja puolitarpeellisiin kapistuksiin, vaikkein vielä ihan täysi-ikäinen olekaan. Itse toivon pari 512Mt kampaa muistia ja ehkä näytönohjaimen, mutten jälkimmäisestä ole vielä varma. Muuta tuskin tulee toivottuakaan, tai ehkä sittenkin vielä se konvehtirasia.
Ennemmin toivotte kuin toivotta. Rahaa. sillä saan sitten itse ostaa mitä haluan. Karkit ja semmoiset saisi jäädä pois, niistä on niin vähäksi aikaa iloa.
No tilasin japanista musiikkia ja pitäisi saada uuden näytön. Ei tule siis mitään yllätyksiä. En vuonna hankin varmaan uuden koneen.
Uuden koneen olisin itse halunnut. Mutsilta jyrkkä ei ... Digitikku just lähti verkkokaupasta tulemaan, sepä on mun joululahja
Sain jo Behringerin aktiivipöntöt ja uuden m-audion äänikortin pöytää koristamaan, niin eipä tässä taida sen ihmeenpiä pukki jaksaa kantaa.
Aikuisena monelle tulee joskus se vaihe jolloin voi onnellisena todeta että mitään krääsälahjoja ei toivo eikä kenellekään tarvitse sellaisia keksiä kun vanhemmat on aikoja sitten haudassa ja lapset aikuisina ymmärtävät olemaan hössöttämättä joulusta.=) Mutta joulupataan tuli sujautettua tavallista isompi seteli, toivottavasti joku saa sillä hieman paremman joulumielen...
Joulu, mikä se on??? Ai niin, se on se päivä kun saa normaalia isomman palkan ja joka keikalta tuputetaan suklaata mukaan...
Tottakai toivoin pukilta pitkää ikää. Niin ja nvidian 8800gt, jota tosin joutuu pukkikin odottamaan varmasti ensivuoden puolelle.