Mitä teet kun Spotifystä tulee rajoitettu? Itse lopetin musiikin nettilataamisen kokonaan kun Spotifystä tuli beta-versio ulos, mutta nyt pitää ilmeisesti alkaa taas imuttelemaan. Muita vaihtoehtoja kun ovat vain YouTube ja Spotify Premium sekä GrooveShark. Ampparista poimittuja linkkejä Iltalehti Tietokone Tietoviikko MikroPC Spotifyn virallinen tiedoite
Todennäköisesti katson miten tuo viisi kertaa riittää omaan käyttöön, mutta etenkin nyt on suuri houkutus ostaa predium, jolla saisi kännykkäänkin musiikit ja etenkin offline tila...
no jos alle viidellä eurolla saa rajattomasti musaa kuukaudessa niin mikä maksaa juuSOSilla? Ja jos maksaa toisen vitosen niin saa sen mobiiliin ja offlineenkin. Miksi musiikin pitäisi olla ilmasta. Pitäähän muusikoidenkin elää.
Aika vaikea uskoa, mutta jos tuo 10h ilmaiseksi ei riitä ja 5 euroa on budjetille liian kova niin sitten kannattaa olla ilman. Se olisi eri asia jos kyseessä olisi ihmiselle välttämätön asia. edit Menee vähän itsensä toisteluksi
Itse myös lopetin musan lataamisen reilu vuosi sitten ja rupesin käyttämään spotifyä. Siitä lähtien olen jonain kuukausina maksanut sen 10€ ja joskus mennyt ilmaisella. Ei se 10 euroakaan ole mielestäni yhtään likaa, vaikka joskus ärsyttää kun kappaletta ei ole saatavilla Suomeesa. Siinä kyllä tekijänoikeudenhaltijat kaivavat omaa kuoppaansa kun maksullisten palvelujen toimintaa rajoitetaan. Tulisipa Suomeen myös netflix tai Amazon on-demand tyylinen palvelu. Maksaisin sellaisesta mielelläni, mutta vaihtoehtojen puutteessa videoiden laittominen lataaminen kuitenkin jatkuu...