Mitä olette mieltä tästä?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Gravin 10.04.2008.

1. Gravin

Gravin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä jo jonkin aikaa haaveillut uudesta koneesta, nyt iskin silmänin Jimm's pc-storeen ja löysinkin muutaman vaihtoehdon.
    Tällä hetkellä Jimm's Pro Gamer FULL Edition 1099€ vaikuttaa parhaimmalta vaihtoedolta minun budjettiini.

Ihmettelin vain ylimalkaisesti sanottua näytönohjainta "nVidian 8800GT 512mb näytönohjain" eikös noita ole miljoona erillaista, enkä nyt täysin tiedä mitä olisi tulossa.
    Mietin vielä jos ottaisi tuon 20" näytön tilalle jonkin 19", vistan tilalle XP:n ja tiputtaisi tuon F-securen pois, niin hinta saattaisi tippua niin että saisin lisää muistia ja ehkä nVidianin 8800GTS näyttiksen.

Mitä te olette mieltä? Kannattaako tuota tilata ja miten sitä ehkä viilaisi paremmaksi?

2.  
  3. Gravin

Gravin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmm outoa tuo linkki ei toimi jostain syystä =(

4. Sanzu

Sanzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tässä on toimiva linkki siihen. Melkein kannattaisi koota itse kone, jos vain osaamista löytyy. 22" näyttö maksaa n.250 e joten koneelle jäisi n.850 euroa.
    Tuolta löytyy 800e hintainen kone, johon vain vaihdat 2x2gb muistikammat niin menee aiak lähelle täydellistä tuolla hinnalla. Kajarit ja näppis hiiri yhdistelmä vaam puuttuu. Jos itse osaat koota koneen niin säästyy 50 e lisää.

Jaa tämä sivu