Mitä musiikki-ohjelmia??

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi tietokone 12.10.2003.

1. tietokone

tietokone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli formatoin kovalevyt ja nyt kysyisin mitä musiikki ohjelmia olisi hyvä asentaa jos aion ripata ceedeitä ja polttaa niitä ja siirtää koneeelle ja muuta musiikkiin liittyvää mieluiten ilmaisia ohjelmia

Terveisin: niklas luokkala

Viimeksi muokattu: 12.10.2003
  2.  
  3. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    kuunteluun suosittelen WinAmp 2.80 versiota, kevyt ja toimiva.
    Rippaamiseen CDex nimistä softaa (ihan aloittelijalle vaatii hetken aikaa tutustua ohjelmaan)

4. pelttu

pelttu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CDex ok.
    Soittimena Apollo: kotimainen (jos sitä arvostaa), hyvä ekvalisaattori ja soittolistan muokkaus/luonti.

5. tietokone

tietokone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko vielä jotain muita musiikki softia joita kannattaisi asentaa koneelle

6. pelttu

pelttu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Riippuu vähän siitä mitä haluaa tehdä.
    Jos pelkästään tekee audiocd:stä mp3:ia ja kuuntelee niitä, niin CDex, joku mp3-soitin ja joku poltto-ohjelma, kuten Nero, riittävät kyllä. Taitaa jopa näissä winampin versioissa olla jo rippaus- ja polttomahdollisuuskin.
    Nykyään aika moni audio-CD on kopiointisuojattu, mikä tekee rippauksesta hieman ongelmallisempaa. Itse olen vielä toistaiseksi pärjännyt Alcohol_120%:n kanssa niiden kanssa.

7. tietokone

tietokone Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja mikä CloneCd se olikaan silläkin pystyy ohittamaan kopio suojaukset, ja jotain muuta musiikkiin liittyvää kivaakin aion alkamaan tekemään kunhan tietäis parhaimmat softat.

8. pelttu

pelttu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alcoholia on olen käyttänyt suhteellisen maltillisesti ja liiallista juopumista vältellen :)
    Itseasiassa olen alcoholilla tehnyt audio-CD:stä imagen ja ripannut siitä sitten mp3:set Lamen rutiineilla.

Jos oikein laatua haet, niin eräät (nyt nimeämättä jäävät) asiantuntijat näyttäisivät suosivan EAC:ta ja Lamea/MusePack'ia rippaukseen. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/2959.cfm
    http://www.testipenkki.com

Jaa tämä sivu