Mitä mieltä?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi zcofcss 12.12.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. zcofcss

zcofcss Guest

Omaan melkein parivuottavanhan pelikoneen, komponentit...

AMD X4 940 BE 3.0GHz
    His ATI radeon 4890 turbo 1Gb
    MSI K9A2 CF
    Samsung 1Tb kovalevy
    Corsair 650W
    OCZ 2X2Gb RAM DDR2 800MHz
    NZXT Apollo kotelo ja
    N/A F12 tuuletin lisänä

Tuollainen imuri löytyy ja nyt jotain vikana ja menossa korjaukseen pian!
    Haluaisin asentaa konee pientä osaa jo nyt koska uutta konetta ei ole tulossa aikoihin ja haluaisin koneeseen näkyvyyttä koska koneen tehoissa ei ole ollut mitään vikaa peleissä joita olen pelannut :)

Halusin vain kysyä että onko järjetöntä pistää rahaa tuotteisiin jo tässä vaiheessa tulevaisuutta ajatellen?

Olen ajatellut koneeseen NZXT Sentry 2 tuulettimien säätöpaneelia,kaikki kotelotuulettimet uusiin enermaxin led tuulettiim sekä prosessiricooleri oli tarkoitus vaihtaa uuteen.

Prossucoolerina olisin ajatellut Thermaltakin SpinQ VT cooleria joka on näyttävä ja ymmärtääkseni myös hyvätehoinen jolloin se olisi hyvä sijoitus (haen kumminkin sitä näköä vaikka sikaa en säkissä osta)

Mitä mieltä olette tällaisesta ns. rahantuhlauksesta? ajattelen kuitenkin asiaa niin että koneella pärjäisi pitkään näiden osien kanssa ja ne ovat luotettavia?

Niin ja yksi asia oli vielä :D elikkäs virtalähteestä onko se hieman ylimitoitettu nykyiseen kokoonpanoon koska itse sitä epäilen vaikkakin olen nähnyt lähes samammoisia settejä 550W virtalähteillä? Koneessa ei ilmeisesti virran puolesta siis pitäisi olla noille komponenteille rajoitteita?

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu