Olen etsimässä paremmin pelikäyttöön sopivaa konetta kuin tällä hetkellä minulla oleva. Mitä mieltä olette tällaisesta kokoonpanosta? Onko tästä paketista mitään iloa moiseen? Pelit eivät ole päälaji, mutta silti esim. Narnia-peli ei omallani toimi, toimisiko tässä - jäi itselläni näytönohjaimesta kiinni? Mitä kantsis tällaisesta maksaa? HP Pavilion t3718-keskusyksikkö - Intel Pentium IV 3.0GHz prossesori (800Mhz FSB, Socket 775) - Intel 945G-piirisarja - 2048Mt DDR2 muistia, PC4200 (2x512Mt, max. 4Gt / 4x1Gt) - 160Gt S-ATA kiintolevy - 16x DVD-RW Dual Layer Lightscribe-asema - äänikortti integroituna, Realtek High Definition Audio - integroitu 10/100 verkkokortti - 6xUSB 2.0, 3xPCI, 1xPCIe, 2xPS2, 1xVGA, firewire, line-in, line-out, microphone - GeForce 7300LE-näytönohjain (PCIe-väylässä, 64Mt DDR, DVI, S-Video, VGA) - Ei käyttöjärjestelmää asennettuna - mukana virtakaapeli Pikaisia vastauksia toivoen!
tolla kokoonpanollakaan ei kauheasti pelejä pelata ainakaa. Näyttis varmaan tossakin pahin pullonkaula. Prossukin taitaa olla jäänyt vanhaksi aikoja sitten. Kai. En minä tiedä joku viisaampi kertokaa tarkemmin
Ei tuolla kokoonpanolla kyllä pelejä pelailla. Hintaahan on hieman huono alkaa arvioimaan, mutta itse en maksaisi 200e enempää. En välttämättä niinkään paljon - riippuen kokoonpanon iästä ja takuista. Mitä en usko tässä tapauksessa enää olevan.
Kiitos vastauksista! Mitä näytönohjainta suosittelette, hinta-laatu suhde? Oma koneeni on jo aika vanha, v. 2003 ostettu HP Pavilion a320.fi 2,4 GHz, MSI:n emolevy MS-6577, prosessori Intel Celeron, virtalähde 250W, keskusmuistia 1G. Tartteis ehkä uusia koko paketti, vai riittäiskö vain näytönohjaimen päivitys? Jos tosta ei minkäänlaista toimivaa, peleihin soveltuvaa konetta saa, niin hintahaarukka 600-700 e.
Ei tuollaista pakettia oikein enää kannata alkaa päivittelemään. Prossussa ei ole hurraamista, ja emolevyyn ei todennäköisesti käy mikään järkevä tehokkaampi suoritin. Poweri menee erittäin suurella todennäköisyydellä vaihtoon, jos tuohon alkaa päivittelemään parempaa näytönohjainta sun muuta. Foorumilta löytyy noita kokoonpanovaihtoehtoja roppakaupalla. Sieltä vain valitsemaan ja kyselemään mieluisinta kokoonpanoa =)