Mitä mieltä olette? Gigabyte GO-W1608A

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi some1 27.12.2004.

1. some1

some1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen ostanut Gigabyte GO-W1608A kirjoittavan DVD-aseman joka osaa kirjoittaa mm. DVD-R (8x), DVD+R (16x), DVD+R(DL) (2.4x), DVD-RW (24x).
    Tahtoisin kuulla teidän mielipiteenne tästä Gigabyten DVD-asemasta.
    Kokeilin etsiä täältä AfterDownista tämän DVD-aseman nimellä jotain tietoa niin löysin eilen jonkun kirjoittaman viestin jossa kerrotiin eri DVD-asemien testi tuloksista ja Gigabyten aseman virheprosentti oli yli 11% oliko se nyt kirjoitusvirheitä vai mitä en muista enää, mutta rupesi vähän harmittamaan kun tulinkaan ostaneeksi tälläisen aseman jos tämä oli kerran noin huono?
    Eihän siinä ollut sanottu mitään, että mikä Gigabyten DVD-asema siinä testissä oli, mutta voihan siinä olla ollut useampiakin testissä eli tämäkin mikä minulla on.
    Lisäksi täältä Keskustelualueelta löytyi vaan tämän DVD-aseman nimellä viestejä joissa kaikissa oli ongelmia, että poltto ei onnistunut :/
    Itse olen polttanut vasta yhden DVD-R levyn melkein täyteen (4 gigaa) ja se onnistui kyllä ihan hyvin että en sitten tiedä.

Löysin Googlella tälläisen pitkän arvostelun tästä asemastani mikä minulla on, mutta en järin ymmärtänyt siitä koska se on englanniksi ja englantini ei ole kovin hyvää:
    http://www.ocworkbench.com/2004/gigabyte/GO-W1608A/p1.htm

Onko muuten huono puute jos DVD-asema ei tue ollenkaan DVD+RW kirjoitusta?, nimittäin tämä Gigabyten asema ei tue.

Sitten olisi vielä yksi kysymys:
    Vanha kirjoittava CD-asema joka minulla on yhä ja jolla olen kirjoittanut vain 24x nopeudella 700 Mt CD:n täyteen ja joka on kestänyt jotain 5-8 min niin nyt kun poltin tällä uudella DVD-asemalla MAX. 8x nopeudella DVD-R levyn täyteen niin se kesti VAIN 8 min eli melkein saman ajan kuin normaalilla kirjoittavalla CD:llä 700 Mt levyn täyteen polttaminen.
    Miten tämä voi olla mahdollista kun nopeus oli pienempi, poltin paljon enemmän roinaa sille DVD:lle ja aika olisi silti melkein sama? kertokaa minulle kun en ymmärrä :)

Viimeksi muokattu: 27.12.2004
  2.  
  3. insdel

insdel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten niin ei tue dvd+rw:tä? Just polttelen niille. Taitaapa tukea, paketissakin lukee dvd+-r/rw.

4. some1

some1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuon pakettin kanteen ilmestyi varmaan itsekseen tuo jättikokoisilla kultaisilla kirjaimilla oleva teksti :D
    Minä kun luin vain sitä pienempää tekstiä siinä kannessa ja ajattelin että ei tämä tue tuota DVD+RW:tä, mutta nyt olen kyllä samaa mieltä kanssasi että kyllähän se sittenkin tukeekin sitä :)

5. Unski5000

Unski5000 Guest

Joo noi cd:n ja dvd:n kertoimet ei ole sama asia, eli 1x cd:llä oli kait 150k/s ja 1x dvd:llä oli melkein 1,4M/s siirtonopeutena. Ton takia se dvd niin nopeasti valmistu.

6. marzi69

marzi69 Guest

mulla kans sama asema, ei suostu Bulkpaqin levyjä polttamaan loppuun tulee virhe. Nyt kaipaisinkin apua, eli minkä merkkisiä levyjä kannattaisi ostaa että toimii varmasti, ja mielellään mahd. halpoja, ettei tartte lättyjä heitellä roskiin mielin määrin?

7. Artsi007

Artsi007 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juuri tuossa asemassa on huhujen mukaan ollut vikaa...

8. Squirrel2

Squirrel2 Guest

Korjaantuuko ongelmat, jos laskee kirjoitusnopeutta?

9. Petro^^

Petro^^ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ainakin on sellanen ongelma tässä asemassa,että: silloin kun ostin nii poltti aivan moitteettomasti alle 15min ja nyt menee melkeimpä tunti polttaa yksi dvd

Jaa tämä sivu