Ei niitä enää missään varsinaisesti myydä, katteleppa nettihuutokaupoista jos siellä olis joku myymässä voodoo3:sta. Ja hinta vois olla varmaan siinä jossain 100-200 mk:n tienoilla. (Itse en enempää kehtais pyytää)
Kuopiossa käydessäni näin erään alekorin joka oli täynnä voodoo-kortteja. Kaupan nimeä en kyllä satu muistamaan, mutta se on keskustan Hesburgerin vieressä, entisen Sportia Setun vieressä. Edelleen kallistuisin Nvidian puoleen. Päivitetäänkö voodoon ajureita edes enää vai onko ne kuopattu ?
Juu, jos haluaa halvan ja kohtuullisen kortin niin kannattaa harkita GF2:sta DDR muistilla. Sillä pärjää pelien kanssa vielä hyvin..
Minkäköhänlainen lienee muuten Voodoo3:n Windows XP tuki, kun lafka oli silloin jo pois pelistä kuin tuo xp ilmesty..... Eli kannattaa katsoa löytyykö netistä XP:lle Voodoo 3:n ajureita, jos xp:tä käytät
Kyllähän voodo-korteille tehdään ajureita, mutta ne on ns, "3rd party" ajureita, eli harrastelijoiden tekemiä ajureita. "virallisia" ajureita ei minun tietääkseni tehdä. Ja voodoo-korteille löytyy XP-ajureita, mm tuolta: http://www.voodoofiles.com/
Paljolla???Pelaatko ite Counter Strikea??Jos pelaat ni millä Resolla??ja Paljo FPS?ja mikä väylä pitäs olla Emossa?AGP vai PCI?
No kun...Pitäs saaha tietää että miten se käy ton CS pelaamiseen....jos se ei käykkään ni koko kauppa turha...pitäs saaha mun kokeilla sitä ekaks mut se on sitte taas aika vaikeeta...
Mulla on voodoo3 2000. Kyllä se käy jotenkuten CS:n pelaamiseen, tietysti riippuu kuinka korkeita resoja aiot käyttää. 800x600 toimii jotenkuten, isoimmilla servuillla isoimmissa kentissä kyllä tökkii suoraan sanottuna ihan p*rkeleesti.640x460 toimii jo paremmin, tosin silloinkin joskus tökkii pahasti varsinkin siinä yhdessä uudessa isossa ulkomaa mapissa. Kannattaa ehkä hankkia geforce 2, jos semmosen jostain saat halvalla.
Kannattaisi suoraan panostaa tulevaisuuteen ja ostaa vähän uudempaa rautaa. Melkein pikkurahalla saa paljon voodoo3:sta tai gf2:sta nopeammat kortin, josta on iloa vähän muuhunkin kuin teinipelin (lue: Half-Life: Counter-Strike) pelaamiseen. Entäs kun tulee Half-Life2 ja siihen CS-ultimate ? Mitenkäs sitten suu pannaan kun ei voodoo3 tai gf2 toimikaan. Tai sitten Condition Zero. Whine whine...
Jos se on noin vaikeata päättää, että mitä ostat peli käyttöön niin osta tämä: Colour Power Radeon 9000 64 Mt AGP Täältä: http://www.micropirates.fi/ 125€:a..
ZargoX tarkotatko että tökkii ulkomaalaisilla servuilla???miten suomalaisilla servuilla??Ei sillä olisi väliä miten se ulkomaalaisilla menee ku pelaan vaan suomalaisilla servuilla...