Mitä kaikkea BF2: Special Forceen kuuluu?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi oujee 31.10.2007.

1. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mitä kaikkea saan jos tuon ostan? Tuleeko siinä lisäaseita, joita voi käyttää myös peruskentissä (Karkand jne.)? Ja pitääkö ne mahdollisesti "ansaita" paljon pelaamalla vai saako ne suoraan käytöön?

2.  
  3. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse SF -pelissä et saa varsinaisesti lisää aseita, mutta erilaisia kuin vanilla BF2:ssa. Tietysti aivan omat kentät (myös yökenttiä) ja uudet joukkueet sekä muutamia uusia varusteita (yönäkökiikarit, zip-line, tarttumakoukku, flash-kranaatti) ja ajoneuvoja. Suurin hyvä puoli tuossa on, että saat muutaman uuden unlock -aseen myös perus BF2:ssa käyttöösi. Nämä tosin saat käyttöösi vain ylennysten myöstä. Niin...ja kun ylenet niin saat valita kaksi uutta unlock -asetta yhden sijasta. En tiedä saako noita takautuvasti.

Jos haluat käyttöösi ainoastaan uudet unlock-aseet perus BF2:n puolella, riittää jos pelaat pari roundia SF -kenttiä omilla tunnuksillasi kaverin koneella. Ei tarvitse ostaa lisäosaa itsellesi.

4. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep. Kiitti tiedosta!

5. oujee

oujee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli ostin nyt tuon lisäosan ja ainakin itse sain ne lisäaseet takautuvasti. Eli kerralla sain valita niin monta unlockia kuin normi-bf:ssäkin olin tähän asti saanut.

Jaa tämä sivu