Mitä eroa on näissä kahdessa asemassa on muutakuin hinta?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi N00bie 15.08.2004.

1. N00bie

N00bie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LG GSA-4120B DVD+-RW DVD WRITER 12X RETAIL 130€

LG DVD+-RW DUAL LAYER WRITER 12X BULK 88€

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    retail:issa on ohjelmat mukana ja mahdollisesti tyhjä levy tai parikin(myyntilaatikko on värikäs), bulk:issa ei välttämättä ole mitään oheistavaraa mukana(laatikkokin on yleensä väritön), eli esim poltto-ohjelma pitää hommata jostain muualta.

4. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Itse suosittelen tuota Bulk:ia. Ne ohjelmat mitkä sen Retail puketin mukana tulevat ovat suoraan sanottuna persiistä :)

5. carnival

carnival Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja itse ostin retailin koska en halunnut etsiä ohjelmia jotka nyt sattuisivat toimimaan aseman kanssa. Aloittelijalle parempi paketti. Kokeneelle konkarille bulkissa vähemmän roskikseen kannettavaa.

Mun lootassa oli Nero Express 6.3.1.12 ja nyt olen poltellut kaikenlaista mitä eteensattuu, tosin en DL DVD:ä koska niitä en ole kaupoista löytänyt. Muut softat on InCD, PowerProducer Gold ja PowerDVD. Toistaiseksi kaikki hyvin paitsi että opiskelen rip lockia.

Tyhjiä levyjä ei tässä mun LG GSA 4120B retailipaketissa ollut!

6. smirk

smirk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannaattaa katsoa mitä ohjelmia tulee mukana.
    Jos tulee nero 6.xx niin hyvä. Nuo valmiit DVD:n toisto ohjelmat on syvältä, mutta se on vain minun mielipiteeni.
    Tuohon asiaan kannattaisi paneutua tai vaikka kysyä joltain konkarilta neuvoa ohjelman valinnassa, yleisesti silloin saa sellaisen ohjelman kuin haluaa/tarvitsee ja usein vielä ilmaiseksi.

7. carnival

carnival Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Verkkokauppacommissa retail pakattu GSA4120B 91,90€ eli vitsit sentäs ku tuli maksettua 40 ekee liikaa kaxviikkoo sitten.

Jaa tämä sivu