ei kuitenkaan tissejä. mut miksi noissa uusissa dvd soittimissa on divx "tuki" eli voin mä jostain vuokrata esim. jonkun divx filmin? mun mieestä tää tekiänoikeuslaki kieltää kopion oton dvd:stä joka yleensä muuttaan divx muotoon. eli miksi tälläisiä laitteita kaupataan jos kuitenkaan niiden käyttö on LAIN mukaan kielletty?!
Mikä laki kieltää minua tallentamasta TVeen tissiohjelmat tai omat kotivideot divx muotoon ja katselemasta niitä muualta kuin tietokoneen ruudulta?? Oletko ihan varma
Kyllähän se laki on niin syvältä, että taitaa kieltää kaiken kopsaamisen... ainakin vissiin... jotain sellaista muistelen tuosta lukeneeni. Mutta käytännössähän maksan teostolle polttamastani dvd:stä 1,5€ tai jotain joten miksi maksaa jos ei sitten saisi käyttää.
Vielä semmoista, että oman dvd-soittimeni käyttiksessä luki, että divx leffoja voi tilata laillisesti netistä esim josta voi polttaa cd:lle En sitten tiedä pitääkö tuokaan paikkansa... en mää tiedä mitään
Kyllähän netistä taitaa saada ostettua DivX elokuvia/sarjoja (ainakin RedvsBlue:ta saa ostettua). Ja myös ilmaista sisältöä on olemassa (esim. Star Wreck). Että kyllä tuota sisältöä löytyy =)