Mistä vanha firmware Topfield pvrc 5100 HDMI?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi adolf71 25.11.2007.

  1. adolf71

    adolf71 Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen käyttänyt kyseistä laitetta 2.95 (apr07) firmware versiolla ja ongelmana on että epg ei näytä kuin pari päivää eteenpäin.
    Digitv-infossa oltiin sitä mieltä että syy olisi tuossa 2.95 versiossa. En kuitenkaan löydä mistään tuota alkuperäistä ohjelmistoversiota (jan07).
    Olisiko kellään tietoa mistä moisen saisi ladattua/viitsisikö joku lähettää sen vaikka sähköpostilla minulle? ( ********** )
     
    Viimeksi muokattu: 26.11.2007
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. adolf71

    adolf71 Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitokset vastauksesta, mutta en tuolta löytänyt kuitenkaan linkkiä tuohon firmikseen, Wikipedian sivuilla on ladattavissa melkein kaikkiin muihin tuo jan10 versio, mutta ei 5100 PVRc-HDMI toppyyn.
    Mahtaako tuo ei-HDMI firmis toimia myös HDMI-laitteen kanssa
     
  5. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Viimeksi muokattu: 26.11.2007
  6. jormika

    jormika Member

    Liittynyt:
    12.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morientes Topparin käyttäjät, ennenkaikkea 5100 HDMI:n!
    Meille kaikille on jo käynyt selväksi että Kjaeruffin Topfield-saitilla oleva firmis 2.95 tekee laitteesta aivan mahdottoman hitaan! Kjaeruff ilmoitti minulle meilillä, jota odottelin yli kuukauden, etteivät tiedä perimmäistä syytä hitaudelle! Mutta laittoivat siihen liitteeksi vielä mukaan vanhan firmiksen! Mutta, mutta kun laite ei ottanut sitä vastaan! Ajoin 2.95:n uudestaan ja mielestäni hitaus väheni! MUTTAMUTTA!Ystävät hyvä osoitteesta www.topfield.co.kr saa nyt uusimman firmiksen ja ensi kokemus on hyvä!!!!!!!!!!!!! Hitaus vähintäänkin paljon pienempää ja yksi ongelma poistunut kokonaan; EPS:ssä on nyt saatavilla täydet 7 päivää!!!! Firmiksen numero on 3.16!!!! Suosittelen!!!!!
    Sitten muutama sana tästä maahantuojasta: minulle on täysin käsittämätöntä tämän yrityksen toiminta; ei toimi Topfield-klubi, ei toimi keskustelupalsta eikä meilillä saa kysymyksiin vastauksia! Vrt ylläoleva! Olin todella hämmästynyt digimessuilla kun näytteilleasettajissa oli Kjaeruff, vaan eipä löytynyt koko yritystä messuilta!!!!!!!!!!! Käsittämätöntä! Miten voi olla niinkin hyvän laitteen maahantuoja täysin syvältä!!!!!!!!!
    Mutta ystävät; levittäkää tietoa että Topparin Korean sivulta saa uuden toimivan firmiksen!!!!!!!
    Ps. yllä mainitulta sivulta löytyy myös edellinen (2.87) firmis.
     
  7. Kepu

    Kepu Member

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla se kyseinen .tfd näkyy ALTAIRIrissa digiboxin puolella, kun sen sinne siirsin, mutta mitä teen väärin, kun sitä ei näy digiboxin levyllä? Ja miten se päivitys sitten tapahtuu, kun kyseistä tiedostoa ei edes näy missään?!
     
  8. Madnick1

    Madnick1 Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    223
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Päivitys ei tapahdu Altairilla, vaan päivitystyökalulla.
    Ohjeet ja työkalun saat www.topfield.fi sivuilta.
    Ohjeet on myös käyttöohjeessa...
     
  9. Kepu

    Kepu Member

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Selvä,anteeksi aloittelijan hölmöyteni...
    Entäs sitten, kun käynnistän TFDN-USB:n ja homma näyttää menevän ihan ohjeen mukaan kohtaan 6. Sitten painetaan FIND ja kaiketi siihen sitten haetaan kyseinen päivitystiedosto jonka olen siirtänyt etukäteen sopivaan paikkaan (.TFD).
    "Kohta 7. Aloita lataus napsauttamalla Download-painiketta"
    "Kohta 8. Käynnistä päivitettävä vastaanotin, niin päivitys alkaa automaattisesti"
    Tossa menee jotain pieleen, koska mitään ei ala tapahtumaan!?
    Olenko nyt taas ihan harhapoluilla?
     
  10. Madnick1

    Madnick1 Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    223
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis olihan sinulla se Topfieldi stand by tilassa siinä.
    Kytket siihen virrat sitten vasta kun se päivitystyökalu pyytää.
    Jos ei pelaa, niin sitten en kyllä voi auttaa...
     
  11. Kepu

    Kepu Member

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä näin oli kuten ohjeen kohdassa 8. sanotaan "Käynnistä vastaanotin...", mutta ei se 'työkalu' myöskään mitään pyytele, pdf-ohjeessahan on kuvat siitä, miten se toimii. Outoa...
     

Jaa tämä sivu