Osaako joku sanoa, että missä tämä on mainittuna teoston tai opetusministeriön sivuilla, kun tuntuu, että kummastakaan tuota rajoitustekstiä tms. ei löydy.
Opetusministeriö on päättänyt että jos tuot yli 30 kpl tallenteita suomeen et tuo niitä omaan käyttöön, vaan ne tulee myyntiin, joten sinun täytyy niistä suorittaa kasettimaksu. Tämä on ihan fakta. Asiasta on valitettu yksityishenkilön toimesta ensin suomen oikeusasiamiehelle ja sitten EU:n oikeusasiamiehelle ja nyt asia on mennyt valituksena EU:n Kommissiolle. Lisää asiasta täältä: http://www.cs.helsinki.fi/u/ptpuusti/vero/ Toivottavasti tuohon tulee muutos.
Joo, mutta missä tämä "faktaksi" esitetty tieto on luettavissa jonkin viranomaisen sivuilta? Täältä löytyi viesti lokakuulta, jossa oli copy+pastetettu teoston sivulta tuo värssy tuosta rajoituksesta, mutta nyt en ainakaan itse sitä sieltä löydä.
Kysy asiaa Opetusministeriöstä/Teostosta. Asia vain on niin. Itse olen asian heiltä kysynyt mailitse. Muistaakseni se kyllä luki jossain Teoston sivuilla.
mitenkähän vaan käytännössä sitte en ole ainakaan kavereilta kuullu että olis ollu ongelmia tilata 100-200kpl levyjä eu:n sisällä ku tilaa niin niitähän ei pitäis tullata lainkaan?
400 levyä tullut kotiin asti + lahjaviinat, kaikki omaan käyttöön varsinkin juomat. EU:n sisäisiä paketteja ei tutkita eikä tullata eli olkaa hiljaa ja tilatkaa mitä tulee mieleen.