ELi mulla on kakkos koneena tollanen vanha pentium kakkonen ja pitäs saada tietää, että mikä näytönohjain siinä on.. Kuulostaa tyhmältä eikö? Mulla ei oo mitään ajureita siihen. Eli mistä voin tietää mitkä ajurit siihen kandee laittaa. PCI paikka on tyhjä.. Edit; Sori kirjotus virheet otsikossa ja tekstissä
Juuh, tuo yllä oleva on jo tiedossa... Mutta ongelma siis oli, että [bold]olen laittanut väliaikaisen ohjaimen[/bold] ja se on ristiriidassa muitten laitteiden kanssa.. ELi siis minulla on aivan väärä ohjain tiedosto (Kun asensin windows98 laiton väliaikaiseksi ohjaimeksi jonkun Cirrius Logigin ohjaimista). Eli siis mistä saan tietää alkuperäisen ohjaimen..? Kun annan windowsin itse etsiä ohjainta, se löytää vaan jonkun vga ohjaimen jolla ei saa, kun 16 väriä!! Pahoittelen ensimmäisen(ja tämänkin) viestin epäselkoisuutta..:|
jos kerran tiedät mikä kortti se on voit hakea ajurit netistä ja päivität niillä sen kortin ajurit niin eiköhän niitä värejä ilmesty
Kirjoitin näköjään taas liian epäselvästi.. Eli en tiedä korttia, enkä myöskään tiedä ohjainta. Että näin kinkkinen tilanne. Kinkkisyyttä lisää kakkoskoneen nettiyhteyden puuttuminen. Alismäki kiittää kärsivällisyydestänne..