Mistä tiedän, että sopiiko emolevy koteloon?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi OkT 29.10.2005.

1. OkT

OkT Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mistä sen tietää? Näiden kahden yhteensopivuutta mietin Antec One P180 -kotelo ja ASUS A8N-SLI Premium -emolevy.

2.  
  3. Hymypoika

Hymypoika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä noi mielestäni sopivat hyvin yhteen. Käsittääkseni emon ja kotelon tarvitsee olla vain saman mallisia, esim. ATX tai Micro-ATX...Tästä en kyllä aivan sata varma, varmasti löytyy jotain poikkeuksia, tai sitten mun tiedot on väärät.

Muuten OkT käsittääkseni oot kasaamassa konetta? Voisit kysellä kaikki asiat samassa topicissa, ku oon kattellu että sama äijä tekee joka asialle uuden topicin.

4. Mummy

Mummy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Okt: juu kun ostaa koteloa niin tuo atx, micro-atx, btx... ose mitä pitää katsoa. sitten voi olla että peräpanelin liitinpaikat vaihtelevat mutta siloin yleensä emonmukana tulee siihen sopiva paneeli.

Hymypoika: Se on kyl perjaatteessa oikein että eri asialla on oma topic ni ei tartte joka viestii lukee läpi...

5. Hymypoika

Hymypoika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mummy: Totta tuokin, asiasta voi olla monta mielipidettä, itse en oikein tiedä kumman kannalla olisi =)

Jaa tämä sivu