Mistä selville Acer 8950G/8951G FW:n piirisarja?

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi SirKeke 30.01.2012.

1. SirKeke

SirKeke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hankkimassa läppäriä liikkuvaan äänityskalustooni. Kyseiset Acer-mallit vaikuttaisivat hyviltä käyttötarkoitukseeni, mutta pitäisi saada tietää mikä Firewire-porttien piirisarja on. Haussa olisi nimenomaan Texas Instrumentsin piirillä varustettu Firewire, jotta äänilaitteisto toimisi luotettavasti yhteen koneen kanssa.

Osaako kukaan neuvoa mistä asian saisi selville? Tai omistaisi tällaisen koneen ja pystyisi tarkistamaan tiedon koneeltansa?

Kiitokset avusta jo etukäteen.

Seuraavia olen jo kokeillut:
    -Acer tuki (eivät tiedä)
    -Acer varaosapuoli (ei vastata maileihin)
    -8950G -mallin huoltokirja: Löytyy scribd.comista hakusanalla aspire_8950G_book, en pysty postaamaan linkkiä tähän. En ainakaan itse löytänyt kyseistä tietoa tuosta kirjasta vaikka kaikki muu tieto siellä tuntui olevan, löytäisikö joku muu?
    -Google (yritetty jo ties kuinka monella hakutermillä)
    -Paikallinen jälleenmyyjä

2.  
  3. 7520G

7520G Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    1.Klikkaa tästä!
    2.Asennuksen yhteydessä kirjoita tämä koodi: U9U71-TRKDB-HEDAL-8D814-UVZ42

Itselläni on tuo ohjelma ja kyllä antaa vaikka mitä tietoa - ehkä jopa jotain piirisarjoista :)

4. pentsu

pentsu Active member

Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Miten ihmeessä toi voi kertoa jonkun kaupassa olevan koneen olevan varustettu Texas instrumentsin piirisarjalla!?! Olenko mä helvetin tyhmä, vai onko joku muu?

Neljäs tulos vaikuttaa lupaavalta?

E:ei ollutkaan. Ketju oli vuodelta keppi ja kivi. Noh, oli siinä muitakin lupaavia tuloksia. Toivottavasti löytyy.

Entäpä tämä?

Viimeksi muokattu: 03.02.2012
  5. 7520G

7520G Regular member

Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Eikun perkule. Eihän sitä konetta oltukaan vielä hankittu :D Liian kiireissäni luin tekstin että meni vasurilta sisään ja oikurilta ulos. Mut joo ei ehkä kuiteskaa tiedä kaupassa olevasta koneesta paljoakaan...

6. SirKeke

SirKeke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt selvisi muuta kautta, että kyseessä on yllättäen JMicronin piirisarja. Täytyypä siis jatkaa etsintöjä...uskomatonta kyllä miten vaikea löytää äänitysstudioon sopivaa tehokasta läppäriä. ExpressCard-väylällisiä vaihtoehtoja olen katsellut muutamaa kelvollista, mutta niissä on tietenkin ollut sitten jotain muita heikkouksia. Esim. yllättävän monessa läppärissä on 5400rpm kovo, mikä ei tunnu hyvältä idealta moniraitaäänen kanssa työskentelyyn.

Oonkohan muuten ymmärtäny väärin ku oon luullu että Acer omistais nykyään Texas Instrumentsin...? Jos näin on, niin tuntuu todella oudolta ratkaisulta käyttää Acereissa Ricohin ja JMicronin piirejä.

Edit: Kiitos noista hyvistä linkeistä, toi yks foorumikeskustelu oli päässy livahtaan ohi. Jospa sieltä löytyis jotain sopivia malleja.

Viimeksi muokattu: 04.02.2012

Jaa tämä sivu