Terve! DvdXcopy Express ei ilmeisesti hyväksy nykyisiä aihioita(toimivat Dvdxcopylla). Nyt haluaisin ostaa miel. Saksasta(halvat postimaksut, nopea toimitus)toimivia aihioita Toshibaan. Onko ketään, joka on tilannut em.laitteeseen edullisia lättyjä? Tai sitten muualta?
Hakisin 2x aihioita em.asemaan. Onko kellään kokemusta Datawrite V.2 Red Top 4x aihioista.Jostain vertailusta luin, että sopii Toshiballe. tosin tiedot olivat sekavia, listassa luki Toshiba R-2005 ja aihio oli Datawrite red top nimellä.
Kiitos tiedoste,mutta se ei ihan vastaa kysymykseeni(mistä?). No, asiaan, Datawrite punaiset(Digital Promotions) tulivat ja tuntuvat toimivan hyvin. Dvdxcopy Platina ja Express eivät aina toimi.Olen hyvällä menestyksellä käyttänyt Dvd Decrypteriä ja Shrinkiä, poltto Nerolla. Hyvin toimivat aihiot 2x. Minulla on vanhempi firmis. Suosittelen tuota DP:tä, aihiot tulivat alle viikossa kotiovelle, ennenkin toiminut kiitettävästi!
Ne suosituimmat ostopaikat löytyy täältä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/59159 jossain toisessa threadissa taas oli linkit paikkoihin joissa on eri polttoasemien ja -aihioiden keskinäisestä toimivuudesta vertailuja.
Joo, täytyy kokeilla noita Saksalaisia Nierleä ja brenkkukauppa Chrolingea. Kunhan ensin näkee, kuinka nuo DP:n lätyt toimivat.
Levyni ostin cdrohlinge24-kaupasta. Mukana tuli 10 cl saksalaista brandya. Olen lisäksi tilannut levyjä nierle:stä. Vielä en ole saanut kotiin asti. Tulee varmaan parin päivän sisällä. Ilmoittelen polton tulokset, kun olen levyt saanut. 2 x No. 2093(EUR 27.25) DVD-R 4,7 GB (G) Ritek 2x printed Spindle 25-pakkaus (Ritek) 2 x No. 1946(EUR 9.99) DVD-R 4,7 GB (G) Sunstar Cakebox 10-pakkaus (Sunstar)
Kuten tuolla muussa yhteydessä mainitsin, niin ostin tänään Nec ND-2500a aseman. Noita Datawriten punaisia 4x lättyjä ostin 75kpl(toimivat hyvin Toshibassa, softat Dvd Decrypter+Shrink+Nero). Ajatuksissani kyti jo silloin varautuminen nopeampaan asemaan. Tein tänään nopean ratkaisun aseman vaihdosta, koska sain ostajan nykyiselle. DW:n punaisten sopivuuteen NEC'ille on suhtauduttava varauksella(DP:n oma arvio). Tämä arvio koskee siis NEC 1300aa. He eivät ole vielä antaneet arviotaan tästä uudesta NEC'istä. Mielenkiintoista nähdä, miten käy. Suunnitelma B on jo laadittu varalle. Tulipa OT:ta!
Lupasin ilmoitella kun olen poltellut levyjäni joita sain. Hyvin tuntuu toimivan Sunstarit. Ritekkejä olen jo aikaisemmin poltellut onnistuneesti. Suntarit ovat lisäksi ulkoisesti laadukkaan näköisiä. Levyjen reunoilla ei näy rososia valujälkiä ja tekstipainatuksen rajat selviä.