itellä oli 16bit Sega Mega Drive jossa monta hyvää peliä nyt osa on käänetty PS2 ym alustalle mutta mistä saa nämä PS2 tai PC peliks ? tai joskus kun iskee retro kärpänen (raid loppu) niin ettinyt mut tuloksetta "hyviä sega pelejä"
En ole ihan varma, mutta sattuuko tuo ylin peli olemaan Street Fighter 2? Itse olen sitä joskus aikoinaan pelannut, ja tuo näyttäisi vähän siltä. Kuitenkin, jos se on, tuolta voi ladata pelin: http://compactiongames.about.com/gi...ay.com/download/street-fighter-2/download.php Latasin sen äsken huvikseni, ja kyllähän se toimi ja tutulta näytti.
Ace673 toi SF 2 ja moni muu ei toimi mun PC:ssä ? mutta esim Mario -> Giana sisters toimii ei ainakaan pitäisi olla tehoista kiini ? no tässä musta hienoja videoita Nitro MK vs SF SF vs DB Z
Outoa sinänsä ettei toimi, sivuilla kun vielä mainitaan että Win 98:lla sekä XP:llä pitäis pelien pyöriä. Tai sitten sulla on vaan liian tehokas kone noin vanhoille peleille
Ei tunnu toimivan mullakaan, antaa tämmöstä: NT:n näennäinen DOS-kone kohtasi laittoman käskyn. CS:c000 IP:00aa OP:ff ff ff ff