LCD television kuvanlaatua parantamassa tässä olen, ja kyseiseltä keskustelu palstalta sain tietää että RBG-kaapelilla saisi kaiken analoogisista lähetyksistä irti LCD-tvssä (kaiken mitä irti otettavissa on) Ongelmani on se että digiboxissa on ulostulo scartille ja Audio/video:lle joten tarvitsen väliin scart jakajan- Olen kolunnut Gigantteja, Verkkokaupan ja muutaman Mustan Pörssin. Giganteissa minua katsottiin kuin jotain mielipuolta, ja Pörssissä sain vastauksen "vittu ei" kun kyselin Rbg-kaapelia + scart jakajia, paras oli vielä se kun espoon gigantissa myyjä sanoi "Aijaa tehdäänkö semmoisiakin" !? Siis mitä!? onko koko kaapeleita/ scart jakajia?!
Kokeilepas Clas Ohlssonia. Kävin siellä ostamassa dvi->vga kaapelin, valikoimaa oli ihan kiitettävästi. Scart ulostulon pystyy ainakin jakamaan, mutta sisääntuloa jakavia adaptereita en nähnyt. Eli se ei taida ihan johdoilla onnistua. Tuolla oli kyllä iso läjä kaikenlaisia jakajia ja rgb-kaapeleita, eli kannattaa käydä katsastamassa. Ainakin mannerheimintiellä on yksi Ohlsson.