eli tässä nyt toista päivää haen sellaista neron versiota jossa näkymä on sellainen resurssienhallinnan näköinen... mulla on uusi läppäri jonka mukana tuli nero 6.3.1.20b ja se on juuri tälläinen express?? versio jossa on "lisää" nappi, sekä "valmis" nappi ja se on aivan per**stä... eli mikä lisäosa pitää ladata jotta nero startsmarttiin tulisi "aloittelia/kokenut" nappi sekä kohta jossa saisi valita avataanko sovelluksessa "burning rom" tai "nero express" ?? jos tästä selostuksesta joku jotain ymmärtää niin hyvä, sori jos tästä jo threat on, ei ainakaan mun silmiin osunut..
Mene Neron sivuille www.nero.com ja lataa sieltä uusin versio siinä saa valita kumpaa käyttää experssiä vai tavallista resussienhallinnan näköistä Neroa.
6.6.0.6 on ladattu... ei saa valita.. entisessä juuri sai valita mutta en muista mistä sen latasin... koitin sitä visioiniakin asentaa mut ei auttanu..
Onko tullut kokeiltua klikata StartSmartin vasemmassa reunassa olevaa nuolta, josta saat valikon esille käytössäsi olevista sovelluksista? http://www.softpedia.com/progScreenshots/Nero-Burning-Rom-Screenshot-5270.html
jep. eipä ole kun kansieditori ja express... eikä ole tuota valintaakaan missä saisi valita ammatti/aloittelija moden väliltä...
ei sulla sit vaan oo joku demoversio tai vastaava..? Mulla kyl on ihan kaikki vaihtoehdot valittavissa. ehkä vähän kaukaa haettua mut kuiteski..
Tuossa taitaa olla kyse OEM-versiosta. Sen saa lisähinnalla muutettua täydeksi versioksi jossa on se "resurssienhallinnan näköinen" liittymä. Nerolla se liittyy siihen sarjanumeroon. On OEM-sarjanumeroita ja täyden version numeroita. Asennettavat softapaketit ovat kuitenkin samoja.