Mistä antennin pää?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Koodausvirhe 05.08.2012.

1. Koodausvirhe

Koodausvirhe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, kertokaapas, kun mulla on lautasantenni, ja siinä oli canalin oma liitäntäantenni, eli sellainen mikä ruuvataan digiboxin taakse antennin kohtaaan, mutta nyt se pitäisi saada televisioon, kiinni, mutta iski niinklin yksin kertainen ongelma, että mistä saa näitä antennien irtopäitä, jonka saa itse laitettua kiinni, jotta sen saa sitten vaihdettua televisioon sopivaksi, tai millä nimellä moinen antennin pää edes kulkee, jotta voi googlata mistä ostaa? Eli ei kokonaista antennijohtoa, vaan pelkkä se pää, jonka itse sitten vaihdan, kun antennijohtoja kyllä löytyy, mutta ne kaikki ovat valmisantenneja, eli niissä ei vaihto onnistukkaa.

2.  
  3. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 05.08.2012
  4. vps358

vps358 Active member

Kiitokset:
    238
    Pisteet:
    93
    Ja töllöstä löytyy myös satelliittiviritin?
    Vaikka sen f-liittimen muuntaa IEC-liittimeksi, se ei tuo automaattissesti niitä kanavia näkyviin, kyllä siinä vähän muutakin tarvitaan...

T: Vesku

5. Koodausvirhe

Koodausvirhe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juurikin tuon tyylistä, kiitoksia. Täytyy vain katsoa mikä noista sopii telkkuun, ja kyllä telkusta löytyy kaikki virittimet, mutta taloyhtiön antenni osoittaa ihan vikasuuntaan, mutta kun tuo lautanen, niin taitaa helpommalla päästä, kun tuon oman virittää =)

Viimeksi muokattu: 05.08.2012
  6. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Jos telkussa oikeasti on DVB-S -viritin, niin se sama johto mikä käy satelliittidigiboksiin käy myös telkkariin. Mikäli johto ei sinne suoraan käy, ei siellä telkkarin sisuksissa mitään satelliittiviritintä ole.

Jaa tämä sivu