Ongelmat alkoivat noin kuukausi sitten kun, pelaamisesta tuli mahdotonta. Aina kun pistin jonkin pelin päälle näyttö (Lg flatron 17´) meni virransäästötilaan. Päätin olla pelaamatta mitään. Eilen kokeilin pelaamista uudestaan. Peli päälle ja noin minuutin kuluttua näyttö taas pimeänä. Ongelmat kasvoivat ja nyt en pääse enään edes biosiin sillä koneen käynistettyäni näyttö menee suoraan virransäästötilaan. Näytössä ei ole vikaa... (Olen kokeillut toista näyttöä) Koneeni on Fujitsu Siemensin pakettikone, jossa on: Amd:n 3200mhz prossu, 250gt Samsusungin kovo, 1024mb muistii, 350W +12v2=15.0A (Fortroni)ja radeonin x600 256mb näyttis niin ja emo on joku yksinkertaisin ikinä (Asus).. Onko vika virtalähteessä, näytönohjaimessa, emossa tai missä? Olen valmis ostamaan uuden virtalähteen jä näyttiksen...( radeon x1950pro ja vähintään 450W 20.0A virtalähteen) Kiitos jo etukäteen ja kyselkää lisää jos on tarve.
Tällanen on tää mun emo: ASUS A8NE-FM/S http://www.4oem.ru/img/model/mb/asus/a8ne-fm_big.jpg Ja kone on FS Scaleo P
Moikka! Minä tsekkaisin powerin ja professorin tuulettimen. Tuuletin voi olla viallinen tai sitten vaan likainen.Kannattaa vaihtaa myös piitahna tuulettimen ja prossun väliin. Powerista saattaa olla jokin komponentti pamahtannu.
Niin ja käynnistyksen taustalla soi: 1x pitkä, 2x lyhyt eli Award BIOS:in virheilmoitukset versio 1.6 EGA -virhe versio 3.03 Virhe näppäimistön kontrollerissa. versio 4.5 Virhe vastaanottettaessa diagram mappia.