Tämä on minun ensimmäinen viesti, ongelma on kun toinen kone ei toimi. Juuri ennen kuin se meni rikki, pari päivää oli tullut ihan randomina VPU recover-ilmoitus, ja sit myöhemmin hajos, kun käynnisti tuli kaikkeen ylimääräisiä viivoja ympäri ruutua, ja grafiikat oli ihan sekalaisia (en päässyt edes kirjautumaan koneelleni, koska ruutu oli täynnä jotain ihmeellistä kuvaa...) ja nyt ei näy yhtään MITÄÄN kun koneen käynnistää, eikä tee "käynnistyspiippausta" niinkuin ennen. Tietääkö kukaan, mikä tässä on vikana? Laitoin kyseisen koneen päälle ~15 min sitten, nyt nämä mustat mötikät joissa valkoisella lukee "asus" (näytönohjain? en ole ammattilainen ;D) on sairaan kuuma. Siksi ajattelin, voisiko olla tuulettimessa vikaa? Kone on Fujitsu Siemens Scaleo T, olen yrittänyt ohjevihkosesta ja googlesta yrittänyt ettiä koneen tietoja mutta en oo mitään löytänyt... ja tuo tuuletin on aina ollut todella kovaääninen (ja huono?) Auttakaa mua, tekee jo mieli pelata bf2 sekä aoe3 =(
Vaikuttaisi siltä että näytönohjaimesi on mennyt rikki. Ne mustat mötikät on piirisarjan jäähdytyssiilejä - niiden kuuluukin olla kuumia. Voisit kuitenkin kokeilla sitä näyttistä vaikka kaverin koneessa tai jos sinun atk-taidot ovat kovin rajoittuneet niin vie kone huoltoon ja pyydä ATK-liikettä vaihtamaan näyttis parempaan.