Missä mättää?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Kuutar 26.03.2008.

1. Kuutar

Kuutar Guest

TV:ni lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Kanavat ei näy, ei sitten millään vaikka olen niitä koittanut näkyviin saada. (Ei siis myöskään kuulu - ei näy, ei kuulu.) Kun yritin päivittää kanavia sain ne vahingossa katoamaan kokonaan eikä niitä nyt saa millään takaisin, sillä signaalia ei meinaa löytyä (etsiessä kaksi palkkia, signaali heikko ja heittelehtii % ja signaalin laatu 000%. Olen kerran aiemmin kyllä ihan onnistuneesti päivittänyt mutta nyt en ymmärrä missä on vika... Pari päivää on menny "tapellessa" telkan kanssa ja mä oon aina siis hävinny, nyt kiukuttaa jo aika reippaasti kun ensin meni kanavien näkyvyys ja enää ei voi katsoa edes dvd:eitä.. Missä vois olla vika? Mitä tehdä?

2.  
  3. harryy

harryy Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Jos tehdasasetusten palauttaminen ei auta/onnistu, on syytä ruveta miettimään huoltoa laittelle. Olethan katsonut manuaalista mahdolliset ohjeet?

4. Kuutar

Kuutar Guest

Lopulta se tehdasasetusten palauttaminen onnistui ja tepsi, en tosiaan ymmärrä, miksei silloin mikään toiminut. Kannatti ilmeisesti antaa sen vaan pari päivää olla ennen kuin yritti uudestaan... Mysteeriksi vaan jää että miksi vei aikaa ennen kuin se suostui yhteistyöhön.. Kiitos vaivastasi vastata ja mukavaa kevättä!

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kuutar: foorumin säännöt kannattaisi lukea läpi ennen kuin tekee topicin tai kirjoittelee viestejä: Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Ja tät ketjua koskien kohta 3. Valitse viestisi aiheeseen sopiva keskustelualue, ja kirjoita viestiin sen sisältöä kuvaava otsikko. "APUA!" tai "Nyt en ymmärrä..." eivät ole hyviä otsikkoja. Paremman kuvan antaa esim. "Ongelmia DivX Pro:n käytössä" tai "Vinkkejä VirtualDubin tehokäyttäjille"

..muista jatkossa.

Jaa tämä sivu