mä koitan asentaa mIRC ohjelmaa ja näyttöön tulee f-securen "riskiohjelma havaittu" loota ja pyytää mua tekeen jotain. jos laitan "ei toimia" nii näyttöön tulee teksti "Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ehkä ole tarvittavia käyttöoikeuksia." Oon koittanu kattoo noita f-securen asetuksia ja siel on palomuuris joku IRC kohta mis lukee jotain et pois, mut mä en pysty muokkaan sitä ?? nii ja siis mulla on toi uusin f-secure 2007...
mulla on ihan sama ongelma enkä osannut käyttää tuolta yllämainitusta paikasta. siel on vaan utorrentil, dc++ ja joku kolmas :/ apua?
F-Securen tukisivuilta löytyi että IRC-ohjelmat pitäisi toimia kunhan Internet-suojauksen tietoturvataso on normaali. IRC-ohjelmille on valmiina IRC- ja Service IDENT -palvelujen sääntö. Toimivatko IRC (Internet Relay Chat) -keskusteluohjelmat F-Secure Internet Security 2007:n kanssa? http://support.f-secure.fi/fin/home/supportissue/fsis2007/firewall_q10.shtml
Jos F-Securen tukisivulla on virheellistä tietoa niin sitten pitää tehdä itse mIRCin palomuurisääntö. - Aloittajaportit: 1023–65535 (Porttialue: 1023 – 65535) - Vastaajaportit: mIRC ohjelman portit Tai palvelut "Service IRC" ja "Service IDENT" sallituiksi molempiin suuntiin.
Eikös toi johdu Windows käyttäjän oikeuksista? Eli kirjaudu sisään Järjestelmänvalvojana niin toi asentaminen onnistuu. Itse ohjelmaa voi käyttää myös muilla käyttäjillä, jos toi onnistuu.