mIRC ei toimi kunnolla

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi DimEEE 09.07.2008.

1. DimEEE

DimEEE Guest

eli homman nimi on tämä miksi minun mIRC disconnectaa itsestään??? se toimii muuten kunnolla, mutta välillä se disconnectaa!? serverinä on Quakenet random server. olen kysynyt tästä ongemasta vaikka kuinka monelta ja kukaan ei ole osannut vastata tähän. toivottavasti täältä löytyy joku mIRC nero joka osaisi auttaa.

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kannattaisi ensin katsoa mistä asiaa kysyt. Opas alue tuskin on paras valinta tähän tilanteeseen. Opas alueelle kirjoitetaan oppaita, ei ongelmia.

Siirretty.

4. DimEEE

DimEEE Guest

joo sori :D

5. stay

stay Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinka usein tällästä tapahtuu? Mikä mirc versio käytössäsi? Ettei vaan netti pätkisi? En nyt muuta tähän hätään keksi...

6. DimEEE

DimEEE Guest

mIRC versio on 6.32. Netin ei pitäisi pätkiä koska pelaan nettipelejä ja peli ei pätki. Kaverillani mIRC toimi täydellisesti kun hän oli minun luonani lanittamassa.

7. Zeroks

Zeroks Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itellä ollut tasan samaa ongelmaa. Välillä irc pysyy käynnistä kymmeniäkin minuutteja, mutta välillä taas saattaa disconnectata muutaman kerran minuutissa. Netin pätkimistä ei ole esiintynyt, joten ei ole siitä. On koitettu asentaa uudestaankin mutta ilman apua.

Jaa tämä sivu