eli olen tässä jouluksi aatellu uutta puhelinta toivoa. ajatelin mahdllisimman halpaa wlan puhelinta. mallina ottaisin mieluiten Nokian ja kosketusnäytöllisen. hinta pitäisi olla alle 200e. itse löysin Nokia 5530 xpressmusicin, mutta onko jollaklla jotakin halvempaa/parempaa tiedossa tai kokemuksia tuosta puelimesta. neuvot ja ehdotukset ovat tervetulleita.
Normi 5530 maksaa n. 130€ Omistan 5530 ja hyvä puhelin on ollut kerran takuussa oli, mutta hyvin toimii. Wlan on ihan perus. 2v takuu, että ainakin sen ajan toimii.
Siihen kannattaa sitten ladata Opera mobile 10.1 selain. Sillä on paljon mukavampaa käydä netissä kuin Nokian omalla.
kiitos noista tiedoista, mutta mistä löydät ton nokia 5530 noin halvalla. itse katoin gigantin ja tekniset sivuilta ja hinta oli lähempänä 200e. vai onko sitten liikkeessä halvempi, ei vain ole nettisivuilla päitetty?
Miten voi olla noin kallis? On varmaan hinnat noussut suuren suosion vuoksi. Luulin eka että olet katsonut sitä come with music versiota, jossa saa ladata ilmaiseksi kappaleita, mutta ei. Ostin kyseisen luurin olikohan se viime jouluna hintaan n. 130€
siis omistat nyt tuon Nokia 5530 vai? ja maksoitko siitä viime vuonna 130e vai sekoititko tuohon nokia 5230? mutta jos omistat tuon 5530 nii onko ollu hyvä ja lagaako paljon. ku mun yhellä kaverilla on toi 5230 ja sillä se ainakin musa soitin vähän temppuilee ja muutenki vähän toimii hitaasti. Mutta ehdotukset ja kokemukset joistakin wlan kännyköistä ovat siis vielä tervetulleita
Omistan 5530. Ostin sen vähän sen jälkeen kun tuli markkinoille jouluna maksoi n.130€ Expertiltä. Sen jälkeen sen suosio on kasvanut todella paljon. Kerran käytin huollossa ja upper flexi vaihdettiin ei mitään tietoa mikä se on ^^ Uusimmat päivitykset laittaa puhelimeen ja poistaa turhat tiedostot niin toimii. Nykyään maksaa vajaa 200€ ja come whit music edelleen 300€. Hinnat noussut reilu 50€. Puhelimella on 2v takuu eli ainakin sen ajan toimii varmasti 5530 on hyvä, koska se ei ole muovisen tuntoinen, niin kuin 5800 ja 5230.
asia selvä. toi nokian 5530 tulee todennöisimmin hankittua. en kyllä ollu tieny että noita puhelimien hintoja vielä voitaasiin nostaa noinkin paljon alkuperäisestä hinnasta.
Mutta muistatahan laittaa puhelimen suojausasetukset kuntoon, ja päivittää sen ohjelmisto. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9409112