Elikkäs ois tarvista USB-muistitikulle, nii minkälainen kannattaa ostaa vai onko niillä mitää suurempia eroja ku kapasiteetti? Tarkotuksena ois ostaa 2-4gt tikku. Jos jollai on hyviä/huonoja kokemuksia nii ois kiva kuulla.
Ei kait noissa loppujen lopuksi käytön kannalta suuria eroja ole. Itse ostin noin viikko sitten 4-gigaisen Kingston Datatravelerin ja ihan tyytväinen olen. Sanoisin että normaalikäytössä koko/ulkonäkö ratkaisee aika paljon.
Itselläni myös tuo 4 gigan Kingston ja ihan tyytyväinen olen ollut. Hinnat halpenee koko ajan rajusti. Eli hinnan puolesta valintaa 2/4G ei kannata tehdä. Tärkeää on käyttötarkoitus ja muistin tarve JA semmoinen seikka, että riittääkö yksi tikku vai pitäisikö saman tien ottaa niitä kaksi
Välttämättä ei kannata postin kautta edes tilata (ellei asu jossain aivan korvessa). Käyt Anttilasta/Gigantista/Expertiltä yms.
> mitä maksoi? olin laiska ja tilasin verkkokauppa.com:sta. Hinnaksi tuli 45€. Netistä saman 4G Kingstonin sai halvimmalla 30€ + postimaksut 15€ eli samoihin olisi mennyt. Verkkokauppa.com:sta on niin helppoa ostaa. Tilaus netissä sisään ja SMS:llä kerrotaan kun voi noutaa. Vaihdot/palautukset toimii ja kauppaan voi luottaa.
Mitä nyt olen seurannut niin muistit on sen 10€/gt eli 1gt-tikku 10€, 2gt 20€ ja 4gt 40€.... tuohonhintaan saa jo täältä takapajulastakin, kunhan osaa ostaa oikesta paikasta oikeaan aikaan.
Ite asun sen verran syrjässä, et ei oikeen oo liikkeitä lähellä. Tilasin sateliteltä 35e+5e postikuluja.