joo tarvis ps2 pelejä poltella niin minkälaisen aseman ostaisin hinta max 160€ tämän hetken vaihto ehdot oprite LG nec 2500 niin mikä noista ja onko vielä mmuita hyviä vaihto ehtoja cd:inä ajattelin käyttää ritek 4x a-grade eli mikä poltta noi cdt ja lukeeko ps2 noi tällä hetkellä olen ostamassa tuota nec:iä
Itsellä tuo NEC:in 2500A, ja hyvin on pelittänyt ainakin elokuvien kanssa. PS2 pelejä en ole ehtinyt vielä testaamaan. Mutta muista nyt ainakin asemaa ostaessasi että se tukee kumpaakin formaattia DVD-R:ää ja DVD+R:ää!!
saisin LG polttavan aseman 100€ muutama cd-r potettu ja yksi dvd-r se myyjä oli sen joskun ostanu keskiseltä maksanu 150€ en tiedä mikä malli tuo on niin kannatasko ostaa
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=18592 Enpä ostaisi tuohon hintaan kun uuden LG:N 8 nopeuksisen mallin saa jo 125€ Jos se ei saa maksaa kuin 100€ niin nec 1300A http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=12755 Itsellä on nyt tuo nec 1300 A. On ihan hyvin pelannut kuin ei tarjoa sille ihan kaikkein halvimpia kiekkoja. HAlvimmille räiskälkeille on pinohiiri = teac varmaan paras.
Hieman vierestä: onko tuo Teac DV-W58D-002 siis samalla koneistolla kuin pioneer 107:kin, eli että ei ole Teac vaihtanut koneistonsa valmistajaa?
No joo... En ole muuten täysin varma onko tuossa uudessa 8 x koneessa pioneerin sisukset. Oletin vain koska 4 x teac:iín saa jopa pioneerin firmiksin. 8 x pinohiiri on jo englannissa myynnissä ja tuota +/- 8 x teaciakia ei myy vielä kuin verkkokauppa, joten oletin...
BTW, Serv-IT:llä on toshiban DVD-RW polttava 80 euroo. Ei kallis! En kylläkään tiedä kuinka hyvä/huono tuo asema on, että kannatteeko tuhlata rahojansa..
Jätin itse tuon Teacin DV-W58D:n ostamatta juuri siksi, että missään ei vahvisteta Pioneerin koneistoa (vaikka Verkkokauppa sitä mainostaakin 50:n isonaveljenä). Itseasiassa ainoa dokumentti asiasta, joka löytyi http://www.teac.de/dspd/downloads/datasheets/dl_hw_dv-w58g_prea.pdf, sanoo optiikan olevan Sanyolta. Olisiko yhteistyö Pioneerin kanssa päättynyt? Selviäisi tietenkin vertaamalla speksejä Pioneerin laitteen kanssa, mutta Pioneerin 8x:ää ei ollut vielä saatavissa tuohon aikaan.
Tuo Teacin DV-W58G -malli on tosiaan Sanyon optiikalla, mutta DV-W58D -mallista löytyy heikosti tietoa. Speksien mukaan (mitä nyt on löytynyt) tuo DV-W58D saattaisi olla sama kuin pioneerin 107. Varmistus tälle olisi kyllä hyvä saada ennen ostopäätöstä.
Kävin eilen hakemassa Verkkokauppa.com:sta tuon W58D asema ja päällepäin ainakin näyttää 107:lta. Tuo W58G asema on ilmeisesti sama kun Lite-on 811 asema. mk
Mulla on necin 1300a. Makso 100 eukkii ja oon 30 leffaa poltellu ja ei mitään hämminkiä oo ollu,,, voin ainakin omastapuolestani suositella sitä. tosin ei oo ku 4 nopeuksinen
Jos nyt pitäisi ostaa niin varmaan LG:n GSA 4081B vois olla hyvä. Itsellä on positiivisia kokemuksia 4040B:stä, ja tuo 4081B:n hinta uutena (esim 109€/Mikromafia) ei ole paha. Jostain vois jopa saada vieläkin halvemmalla...
Itselläni on LG4040B eikä ole siitä mitään pahaa sanottavaa. Itse maksoin omastani aikoinaan 250€, joten halpojahan nuo on nykyään kaikki.
ostamassa kanssa polttavaa dvd:tä , taitaa vissiin olla tällä hetkellä varmin valinta tuo LG GSA4081B ?
Pioneerin a07/107 tuli hankittua tällä viikolla hintaan 149eur. hacked firmware sisässä ja Ritekin G04:set palaa hienolla käppyrällä 8x.
Kaikki puhuvat asemista nimeltä: teac,sony,tdk,nec,lg,pioneer,oprite. Eikö täällä ketään käytä iomegan asemaa?harvinaista?
Meille ostettiin tossa viikko sitten LG:n GSA-4081B -aseman. Polttaa DVD-/+R, DVD-/+RW, DVD-RAM ja tietenkin CD-R ja CD-RW. Osaa polttaa DVD:tä 8x-nopeudellakin. Eikä ollu paha hinta, joku 115€.