Joo eli tarvisin koppaa noille uusille osille alle 100 euron mieluiten.. Olen katsonut tuota P182B koteloa mutta näyttää olevan aika hintava ja painava ja mää konettani säännöllisin väliajoin roudaan laneilla yms. Nine hundredin täs justiinsa peruutin kun GNT:lt siirty aika millo tulee varastoo.. Ja three hundredikin on ollut tähän mennessä paras mitä oon löytäny :S Coolermaster CM690 ei ollut GNT:l joten ei sitä koska saan alennust GNT.lt.. Ja olis kiva ku se koppa pysyis viileenä eikä mikää kovin ruma olis.. Tos viä ne komponentit mitkä sinne sisään menis: Asus P5Q Intel C2D E8500 Club 3D 4870 512Mt OC Antec Truepowertrio 650W Samsung sh223 WD 640GB Kiitos etukätee ehdotuksist
P182B on hyvä kotelo. ja on osat viileänä ja viellä hiljainenkin! ja viellä hyvää on se että emolevyn taakse saa piilotettua kaikki johdot niin ilmakin kiertää. eikä se minun mielestä edes ruma ole. ja tuo hd radeon kortti tuppaa olemaan kuumana niin suosittelen senkin takia P182B koska ilma tässä kotelossa todellakin vaihtuu! powerin saa asettettua mukavasti alas niin ei ole lämpöä ylhäällä tuottamassa.
Onkos ylhäälki tuuletin jo valmiina ku edes ja takanaki on? Ja toi painavuus tos vähä arveluttaa.. :E Ja kuinka tilava on? Onkos P182 pölysuodatinta..? Muitakin vähän halvempia koppa ehdotuksia otetaan vielä vastaan! Huomenna pistän sit tilauksee jonkun. Three hundredin tai P182 kannal oon täl hetkel.. Ku three hundred on kans kuulemma viilee.. E: ja onko nois valmiiks tulevis tuulettimis nopeus säätimet?
On siinä flektit valmiina. Kaks yläosassa ja yks alaosassa. Yläosan tuulettimien säätimet löytyy kopan takaa ja alaosaston säätö kopan sisällä (toki voi senki johonki esiin vetää jos vaan intoa riittää). Pestävät pölysuodattimet etupaneelissa. Tosin jos paljon joutuu konetta kantelemaan ni en ehkä suosittelis just ton painavuuden ja ison koon takia. Muuten kyllä todella loistava koppa. Ite oon ainaki ollu tyytyväinen.
Jos nyt ostan ton P182 nii haluisin tietää et mitä eroo on P182B ja sit normi P182? Liittyykö toi jotenkin väriin vai onko P182 saatavana vaan mustana?
http://mato78.com/artikkelit/7054-testissae-antec-p182b-gun-metal Tuossa vähän testiä tuosta P182B kopasta. Itse olen ollut tyytyväinen, vaikka alkuun kirpaisi hinta, mutta kyllä johdot saa siististi ja on helppo pitää puhtaana.