Minkä pelin näistä valitsisitte?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jarikahe 02.02.2008.

1. jarikahe

jarikahe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjesta!

Olen tässä ajatellut kun on tuota kokoonpanoakin tullut päivitettyä niin hankkia uuden pelin. Olen ajatellut jotain näistä mutta kaipaisin käyttäjäkokemuksia että mikä näistä olisi parhain. Kaikkia ei ole vara ostaa. Itse tykkään cs 1.6 & cs:source ja tulee niitä paljon hakattua. Eli missä näistä olisi paras moninpeliverkossa ja eihän se haittaa jos yksinpelinäkin peli olisi ihan pelattava.

Elikkäs vaihtoehtoja mitä tulee mieleen.

COD4: modern warfare
    Crysis / Crysis Special Edition
    BF2 complete collection
    Enemy territory: Quake wars
    Unreal Tournament (uusin)
    Gears of War
    HL2: Orange Box (itsellä kyllä on jo hl2)

Onko olemassa mitään hyviä ilmaisia verkkoräiskintä pelejä joita kannattaisi kokeilla?

Kiitos & kumarrus mielipiteistänne.

2.  
  3. Wildemar

Wildemar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täältä ääni COD4lle. Luulin kiinnostuksen häviävän, kun tottunut pelaan WWII pelejä mutta toisin kävi...erinomainen peli ja vielä grafiikoiltaan hieno. ETQW,Crysis ja BF2sen demot pelattu..eivät olleet mun juttuja.

Willi

4. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Annan myös ääneni tuolle Call of Dutyn neljännelle osalle. Voin sanoa, että on aivan rahansa väärti.

Crysis on namun näköinen, mutta tarina on sitä samaa mitän muissakin peleissä, eli jos kunnon juonen haluat niin ei mielellään Crysista.

BF2 tuttua nettimättöä vähän taktisemmalta puolelta, en ostaisi.

Orange Boxin ostaisin. :) TF2 ja Portal ne hauskimmat.

5. simsin

simsin Guest

Jos Counter Strikesta tykkäät niin kyllä tuo bf silloin varmaan kiinnostaa.
    servuja ja pelaajia ku meren mutaa ja haastetta oman taidon mukaan. Eikös America's Army ole ilmainen?

6. Juippi93

Juippi93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    half life on mahtava moninpelissä :D

mutta itte ottasin crysiksen koska siinä on mahtava ykinpeli

7. tansju

tansju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten Simsin tuossa mainitsikin,America's Army on ilmaisepeli, ja mielestäni erittäin varteenotettava vaihtoehto JOS pitää tietynlaisesta realisimista nettiräiskinnöissä. Suotavaa on myös se, ettei vaadi yhtä hektistä tahtia kuin esim. Half life Deathmatchissä, koska AA:ssa saattaa välillä mennä pitemmänkin aikaa ennenkuin pääsee uudestaan kiväärin varteen jos sattuu olemaan ensimmäinen kaatuja. Itseeni tämä iskee kummasti kun olen tarkka-ampuja luonteeltani, jolloin makaaminen puskassa ja minuuttien odottelu yhtä laukausta varten ei tee tuskaa. Mutta kokeilemallahan tuokin selviää että maistuuko ;)

Viimeksi muokattu: 02.02.2008
  8. DragoonJ

DragoonJ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Orange Box, COD4 ja Crysis. Noi kolme on ehdottomasti parhaat noista vaihtoehdoista.

9. JanneMasa

JanneMasa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos noista vaihtohdoista pitäis joku valita niin ottaisin CoD4. Moni CS(S) pelaaja on siirtynyt pelaamaan cod4:sta ja se muistuttaa myös sitä eniten nettipeliltään. Unreal Tournamentissa on myös hyvä nettipeli, mutta se on paljon nopeatempoisempi kuin CS tai CoD4.
    Ilmaisista peleistä kannattaa melkein testata Americas Armya jos tykkää "realistisesta" sodasta mut kuten tansju sano peli on aika hidasta.

10. jarikahe

jarikahe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    America's Assault on nyt latautumassa, kuulosti ja näyttää varsin mukavalta peliltä. Luulen että voisin pitääkin kun on joskus tullut hakattua tuota Sniper Eliteäkin ja Red Orchestraa vielä silloin kuin se oli Unreal modi. :) Varmaan porukka on jo siinä aika PRO-tasoa, että kestää hetki päästä mukaan.

COD4:seen olen kääntymässä ainakin tällä hetkellä kaupalliselta puolelta. Vaikka ei varmaan tuo Crysiskään huono vaihtoehto olisi. Lisää ehdotuksia vaan tulemaan jos vielä jtn ideoita löytyisi. ^^

11. ana1982

ana1982 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    COD4 ja Orange Box, Crysis on turhake

12. tansju

tansju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos pitää lisää ehdotella, niin vanhemmista tulee nyt äkkiseltään mieleen kaikille tutut Max Payne 1&2, Cod 1&2, F.E.A.R, Stalker, MoH-sarja(erityisesti Airborne saanut kehuja) sekä tietysti Splinter Cell -sarja. Tietty myös uudemmista Call of Juarez on hyvä. Sitten vielä jos GTA-sarja iskee, niin Scarface on melkeinpä ehdoton. Tuossa nyt jotain näin alkuun, toivottavasti jokin on makuun sopivaa.

13. Tarppi

Tarppi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ääni lähtee CoD4, mutta jos koneesi pyörittää Crysista @ High, niin sitten Crysis, muuten CoD4.

14. kyljys88

kyljys88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos haluat rahjoillesi vastinetta älä osta COD 4 / Crysistä, koska pelit pelaa lävitse alta 5h.

15. Omenamehu

Omenamehu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Maksuton, hyvä ajankulu:
    WarRock

16. tansju

tansju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paitsi jos sattuu netissä pelaamaan, niin CoD4:n peli-ikä pitenee moni kymmenkertaiseksi.

17. CSSDUDE

CSSDUDE Guest

Itse kyllä suosittelen lämpimästi tuota Orange Boxia. Ostin itse heti kun ilmestyi enkä ole katunut kertaakaan. Netissä on hienoa pelata Team Fortress kakkosta ja noi yksinpelitkin vie kyllä aikaa. Vaikka sinulla olisikin jo Half-Life 2, niin voit antaa sen lahjaksi steam-palvelussa jollekin kaverillesi (itsekin tein näin, pientä rahallista korvausta vastaan =DD). Mut kyllä BF2kin on hyvä ostosvaihtoehto, vaikkakin alkaa jo pikkuhiljaa olla "vanhahko". On nuo muutkin hyviä vaihtoehtoja, mutta kyllä mielestäni Orange Box vie voiton kirkkaasti.

Jaa tämä sivu