Vuodesta 2001 on kolme pleikkaria ollut. Ne on kulutustavaraa vähän niin kuin kertakäyttö partaterätkin. Jos alkaa kovin temppuileen niin uutta vaan tilalle. Kyllähän ne mulla kestäis, mutta kun omat ja naapurin penskat niitä värkkäilee niin elinkaari jää lyhyeksi
Mitenkäs se on voinut 6 vuotta kestää? Sehän ilmestyi Euroopassa 24.11.2000 PSX on kestänyt vuodesta -98, toimii vieläkin erinomaisesti. Kakkos-plekun ostin vasta pari viikkoa sitten käytettynä, ja purin heti ensimmäiseksi, jotta sen "kestosta" on paha mennä sanomaan.
Bleeding näyttikin jo sen päivämäärän kertoneen josta asti minulla on pleikka ollut ja vieläkin toimii erinomaisesti muuten paitsi uusi ohjain pitäisi joskus ostaa.
Mulla noita ohjaimia on ollut ja mennyt jtn. 8-10 kpl. Osa noista lojuu vielä puolikuntoisena jossain nurkissa. Jotkin pelit esim NHL ja PES sarjat syövät mulla ohjaimen (kuten myös peukalot) melko nopeasti.
Heh, V-kos on joutunut oikeasti jo sijoittamaan viihteeseen Oma pleikka on toiminut moitteetta vuodesta 2002 asti. Alkuperäisellä ohjaimella, kahdella Pleikka ykkösen ohjaimella, sekä yhdellä muistikortilla on hyvin pärjännyt.
Ostin litteän hopeisen PS2-konsolin Saksasta joskus 3 viikkoa sitten. Loistava ostos sanon minä enkä tule edelleenkään katumaan!
Hommattiin ensimäimen pleikkari sillo ku se tuli melkein heti ja sillä mentiin sitten toissa jouluun asti ja sitten se meni ja levis. Siitä asti sitten on ollu musta lättänä pleikkari ja tulee varmaan myös tuo ps3 hommattua
pleikka ykkönen muistaakseni on ollut vuodesta 98 (elokuun 28 päivänä sain)..Ihme, että vieläkin toimii (no vähän pitää ohjainta värkkää pleikkariin et ottaa yhteyden). Nintendo vieläkin tallessa ja hyvin toimivana (offtopiciks) ^^
Oma Ps2:nen on ollut about 3 vuotta en muista tarkkaa aikaa milloin ostettu,mutta ainakin huhtikuussa 2003-2004 valisenä aikana kuitenkin.
Harmaa vanha kunnon PlayStation vuodesta... 98 tai 99, sieltä kumminkin, edelleen toimii, kerran laser vaihdettu. PS2 joulusta 2004 ja PSP nyt noin vuoden ajan, tuontivekotin Kiinasta.