Eli ostin läppärin acer aspire 110. Koneessa vikana mese ei toimi ei näytä enää paljon akkua jäljellä.Minne lähetän tämän takuuseen että ne huol
jatkoa tuosta äskeisestä.Eli mihin lähetän tämän huoltoon.Joudunko maksamaan lähetysmaksut,kerrotteko kaikki tärkeelliset jutut osotteet ym ym
Moi!Mistä ostit?Tavallisesti ostopaikka osaa neuvoa näissä asioissa! Eli soitto tai sähköposti putiikin!
Viet sinne mistä ostitkin ja sanot, että laittavat huoltoon. Tai jos ostit verkkokaupasta, tiedustelet, mihin osoitteeseen lähetät laitteen. Menet postiin ja sanot, että laittavat asiakaspalautuksena, niin et joudu itse maksamaan mitään. Ilmoittamiisi vikoihin tiedän kyllä jo, mitä huolto niille tekee. Ne asentaa käyttiksen uusiksi.
Joo itsekkin kävin tänään hakemassa AAonen liikkeestä liikkeestä josta sen ostin marraskuun lopulla. Huoltoon sen vein pari viikkoa sitten, ja lähettivät sen edelleen Acerille. Syynä näytön pimeneminen, eli käynnistyksen jälkeen vain rasti ruudulla. No, liikkeeseen kun menin tilanne sama; linpus ei käynnisty. Huoltoraportissa lukee bios fläshätty, täytyy päivittää uudempaan versioon. No siinä katteltiin porukalla, minä ja puolenkymmentä myyjää että minkä v***n takia sitä ei sitte voinut päivittää siellä Acerin huollossa. Sitten yksi myyjistä asensi linuxin uudelleen ja bios päivityksen. Meni noin puoli tuntia. Acerin huoltotakuulle tässä tapauksessa pitkä miinus.