1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

'' Minidiscit '' ??

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Distrance 18.02.2007.

  1. Distrance

    Distrance Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    974
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli onko jostain mahdollista saada näitä, en oikeaa nimeä tiedä, mutta näitä pieniä levyjä kuitenkin jotka sopivat GameCubeen. Entä pystyykö niille polttamaan PC:n kautta pelejä vai tarvitseeko sittenkin modata GC että mahtuu isot pelit ja sitten poltella norm DvD:lle pelit ?
     
  2.  
  3. Taulu

    Taulu Newbie

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Onha noita pikkusia dvd levyjä 1.8gb levyjä anttilassa ainaki, iha siinä samalla hyllyllä ku muutki levyt. mutta toimivuudesta en sitten tiiä. GC:llä poltettujen pelien pelaaminen on erittäin hankalaa ja eri merkkisten levyjen ja tyyppien toimivuus on ihan laitekohtaista, olen kuullut että elämä helpottuisi jos vain modaisi isomman kotelon. Mutta ei mua kyllä iha tosissaa kannata uskoo ku en oo värkänny tommosten kaa enkä omista gamecubee :D Olen lukenut vain.
     
  4. XshowS

    XshowS Guest

    Niin. Jos aiot poltella pelejä niin modaat siihen sen isomman kotelon. Modpiiri.comista pitäis löytyä näitä koteloita. Itsellä on Qoobchip PRO modpiirinä ja iso musta kotelo. Pyörittää hyvin Maxellin ja verbatimin levyille poltetuttuja pelejä.
     
  5. Distrance

    Distrance Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    974
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori mutta olen kyllä löytänyt vastauksen tuohonkin jo aikoja sitten, siis ihan TURHAA bumppaa yli neljä kuukautta vanhoja viestiketjuja..tosi turhaa...
     
  6. GCCG

    GCCG Member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko käynyt mielessä, että vaikka sä et sillä tiedolla enää mitään tekis, niin joku muu voi ehkä sitä samaa miettiä, ja ehkä jopa lukea tätä viesti ketjua vastauksen toivossa!!!
     

Jaa tämä sivu