Hei! Eli nyt alkaa tulemaan näitä mini kannettavia tänne Suomeenkin (vihdoinkin) ja oliisn ostamassa sellaista niin mikä näistä mini kannettavista olisi viisain ostaa.
Kyllä ehdottomasti MSI:n minikannettava mielummin. Paljon tyylikkäämpi sekä riittävästi kiintolevytilaa. Entä hinta?
On siinä muitakin puitu mutta ei taida olla mitään järisyttäviä kanssa kilpailijoita vielä edes tulossa tänne. Windiä suosittelisin varmaankin. Ellet sitten halua sellaista paljon puhuttua SSD-kiintolevyä, ja jos ison SSD-levyllisen haluat, niin joudut odottamaan EEE 1000:sta. Siinä sitten varmaan meneekin tovi jos toinenkin ennenkuin ne ovat täällä kun nytkin vasta on tullut ikuisuuden vanha 700-sarja... HP:n kannettavassa on Vista = melke varmasti hinnakas peli. Dellin E kannettavia saat odotella... Acerin pikkuruisesta ei taida olla oikein mitään sanottavaa. Ainain mulle jäi sellainen maku suuhun.
eeePC:ssä tosiaan olis toi ssd kovo mikä olis tosi hyvä mut muuten taas tuo Windi on parempi. En nähnyt tossa ketjussa tietoa mutta milloin noita 6 kennoasia Windejä pitäis tulla?
Varmaan sitten kun se palanut (akku)tehdas on saatu rakennettua uudestaan. Eli mun arvaus on: ei ihan pian. Edit: mites se Windi muuten on parempi? Itse ottaisin paljon mieluummin Asuksen, muttakun muutama valtti olisi XP:ssä verrattuna linuxiin, joten tämä vähän painaa puntarissa. Enpä tosin osaa oikein sanoa mihin kallistuisin. Katsotaan jahka noi rantautuu ja hinnat tulee tietoon asuksenkin kohdalta.
Niin saa Huutonetissä on monta uutta http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81209549 mutta huutojakin on melkoisesti