Ongelmana on: Saada Kuva näkyville filmeissä ja karaoke kappaleissa.Windows media playerillä kuuluu vaan ääni/Divx:ällä ei sitäkään./Winampilla myöskin ääni. hajin FFDSHOW:codekin jolla sain äänen kyllä. Mikä olis hyvä vielä lisäksi että sais kuvaakin? Kiittiä eeltä käsin!
Itselläni on toi uusin FFdshow sekä NimoLitepackki, ja hyvin on videot näkyny. GSpot softalla voit katsoa että mitä codecia video vaatii jos ei näy noilla. Googlella löytyy noi molemmat kyllä.
onko siinä FFDSHOW:ssa muitakin asetuksia, oon kyllä pokkaillu ne ruksit joka ruutuun mitä siinä on, kun ohjelmoin sen koneelle.sitä GSpot-ohjelmaa en tiedä kuinka käytetään,muuten kait se olis hyvä varmaan.ihmettelen kyllä kun tuosta FFDSHOW:sta sanotaan, ettei muita codeckereita tarttis että tällä yksin pitäs toimia.Eipä se taia ollakkaan niin hyvä?Toimiiko tuo NimoLitepackki mun ohjelmalla.Mulla on windows Me: Ja mistä sen sais??.
Missähän formaatis nää sun videot on? (avi,mpeg..) Voisit koittaa jotain toista soitinta ku mediaplayeria.. Esim BsPlayer joka löytyy tuolta: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/musiikinsoitto_ohjelmat/bsplayer.cfm
Itse olen asentanut koneelleni vain Ace Mega CoDecS Pack:in minkä jälkeen ei ole enää ollut ongelmia videoiden kanssa... kaikki näkyy media playerissä..
http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm sielt saat varmasti parhaimman codec pagin!! ei oo koskaa ollu mitään vikaa.. sisältää xvid,divx,ac3 sun muuta
Vois tuohon sen verran kommentoida et oon muutamia codec päkkejä kokeillu ja niissä on AINA ollu jotain häikkää. Yleensä jonku sortin ristiriita ongelmia et kaikki divx/xvid pätkät ei näy muutaku kuvamössönä... Suosittelisin jättämään nuo päkit aivan omaan arvoonsa ja jos pelkästään meinaa katsella videoita ni FFDSHOW ja AC3 ni avot! Keveitä pyörittämään videoita hitaammallakin koneella ja noiden kans ei oo ongelmia ollu. Ja tuohon vielä sen verran et ku asennatte nuo FFDSHOW:n ja AC3:sen ni sitä ennen täydellisesti poistatte nuo *****tin päkit pois...