1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miksi TMPGEnc ei??

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi edi222 20.05.2003.

  1. edi222

    edi222 Guest

    Avaa Xvid tiedostoja??
     
  2.  
  3. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    ...Koska sinulle ei ole tarvittavaa decode-filtteriä. Voit asentaa esimerkiksi Koepin uusimman unstable -paketin, jolla pystyt tekemään viimoisen päälle olevia pätkiä sekä katsomaan niitä, tai sitten voit asentaa FFDShown.
     
  4. edi222

    edi222 Guest

    Eipa toimi vielakaan
     
  5. edi222

    edi222 Guest

    Tai siis kylla se ne avaa mutta sittenkun pitais ruveta muuttamaan niita niin se herjaa jostain vieheesta ja valilla herjaa ettei tue aanta mutta valilla taas tukee
     
  6. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
  7. edi222

    edi222 Guest

    Joo kiitos nyt se lukee noi xvid leffat mut nyt tuli sama vanha ongelma toi TMPGEnc katuu aina jossain vaiheessa onko kellaan kokemusta miksi toi TMPGEnc kaatuu yleensa jossain 20prossan jalkeen valila aikaisemmin valilla myohemmin kerran on mennyt 78% ja kaatunut

    Eli kun se kaatuu niin ihan kuin menisi naytossa virran saasto paalle eli naytto samuu mutta kone ei reakoi enaa mihinkaa sen jalkeen

    Jos joku keksis jonkun ratkasun rupee vahan ottaa pahaan kun oon kohta viikon leikkinyt ton kanssa ja aina sama juttu
     
  8. edi222

    edi222 Guest

    Ei toimikkaan nulasin vahan ennenkun tipahti.
    Eli se lahti tekemaan tolla dvd2svcd ohjelmalla mutta kuvan laatu huononi paljon ja sitten se kaatu. Eli se herjaa tallasia kuin [/bold]Write error occurred at address 77F5215C of module 'ntdll.ddl' with 00000000[/bold] Ja [bold] The error occurred when ACM was initialized[/bold] jos jollain sattuu olemaan tietoa mita noi tarkoitaa niin kertokaa ihmeessa
     
  9. edi222

    edi222 Guest

    viella lisays eli sa herjaa tolla TMPGEnc ohjelmalla noita
     
  10. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Kokeilepa asentaa uudestaan TMPGEnc..
     
  11. edi222

    edi222 Guest

    Olen kokeillut valehtelematta ainakin 20 kertaa muuten kaytan kokeilin tossa asken laitaa koneelle 98sin mutta silla teki saman lailla.

    Tota ma en kylla ole sita asentanut sehan on zippi minka saa taalta sivuilta eli olen purkanut sen vaa
     
  12. pm69

    pm69 Member

    Liittynyt:
    27.05.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Samaa vikaa.... hermot mänöö
     
  13. edi222

    edi222 Guest

    Jos keksit vastauksen niin kerro tannekkin pain ma oon jo kokellut kaikkee mahollista
     

Jaa tämä sivu