Miksi tekstiä katoaa? (DVD2SVCD)

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi JoseNeck 08.11.2004.

1. JoseNeck

JoseNeck Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen käynyt monia ohjeita DVD2SVCD:n käytöstä ja ne toimivat yleensä moitteettomasti, mutta viimeaikoina on ilmestynyt uusia todella paskamaisia vikoja. Nimittäin, kun pistää tekstitykset DVD2SVCD:llä ja aloittaa prosessin, niin sitten, kun TMPGEnc astuu kuvioihin, niin tämä haluaa jättää tekstejä sieltä täältä pois. Osa teksteistä kyllä tulee, mutta lähestulkoot joka toinen ja useampikin tekstityksestä puuttuu prosessin jälkeen. Onko muille käynyt vastaavaa ja osaakohan joku tähän neuvoa, se auttoi kyllä, kun vaihdoin TMPGEnc:in CCE:hen, mutta CCE lakkasi toimimasta kokonaan, niin piti taas ottaa TMPGEnc käyttöön.

2.  
  3. cronos

cronos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. JoseNeck

JoseNeck Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Thanks :) Kyllä tota vois kokeilla joskus sitte, ku jaksaa. Painavaa tekstiä ainakin näyttää olevan, mutta pistin suosikkeihin siltä varalta, että joskus jaksaa näpräillä

5. JoseNeck

JoseNeck Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tosin ne tekstit katoo ja TMPGEnc on paska, tai sit mä en vaan osaa

Viimeksi muokattu: 08.11.2004
  6. Demise

Demise Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni piti joku Sis vga utilities ajuri/ohjelma laittaa päälle niin alkoi näkymään.

7. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Poista se tmpge ja myös muut. Asenna uudelleen ja ota käyttöön CCE tuon DVD2SVCD:n kanssa. Mulla ei TMPGE toimi alkuunkaan mutta em yhditelmällä on kaikki pelannut. Ja muista että löytyy myös AVISYNT 2.5 vähintään ja Xvid.

Jaa tämä sivu