Luin tossa jonkun jutun jossa sanottiin että puolessa tunnissa saa kopsattua. Ja yks tuttu oli jo puhun siitä mutta kyllä mulla pari tuntia menee!
Kokeile CloneDVD:tä ja KAIKKI kopioinnit tekee ainakin mulla n.20min:ssa (siina ajassa polttaa sen DVD-levyllekkin), ja on ihan sama kuinka paljon se sitä pakkaa! Kokeile ja lupaan että PIDÄT siitä!
Jep laitoin levyn polttoon ja kyllä se puolta tuntia näyttää. Mutta joskus mielestäni kestää kauemmin.Tai sitten sekoitan neron aikoihin kun imuroituja poltan Niissä kyllä menee pari tuntia,ellei kauemminkin.
Jep,olin sittenkin katsonut oikein.Yritin useampaa leffaa ja kyllä siellä aika näyttää monessa lähemmäs kahta tuntia.Kai sitten vaan niin isot leffat.Vaikka yritin poistella kaikkia turhia niin hitaammaksi menee kun puoli tuntia.
No toi aika ny o aika suhteellinen käsite shrinkki kuitenki ilmane ja toi clone taitaa ruvet maksaa sen 30päivänjälkeen. Shrinkin asetuksista saa kyllä säädettyä sitä nopeemaks jollon se tekee hieman huonompaa jälkeä... Itse kyllä pistäisin asetksesta tarkan tarkistuksen(deep..) ja parhaan tarkkuuden kun noita varmuuskopioita tekisin, ei sitten jälkeenpäin niin harmittais...
Kannattaa myös tarkistaa että kovalevyllä on DMA asetus päällä. http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/windows2.htm [bold]DMA versus PIO (All)[/bold]