Miksi Mikrofoni hurisee tietokoneella?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Kurosawa 19.03.2006.

1. Kurosawa

Kurosawa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Teamspeak serverillä muut inhoavat.
    Yrittää nauhoittaa ääntä videon editoimiseen mikin kautta niin äänessä on hurina. aivan kuin se ottaisi tasavirtaa. APUA!

ps. ääniasetukset pitäisi olla kiitettävässä kunnossa.

2.  
  3. acido

acido Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kai noi hurinat aiheutuu siitä, ettei värkissä ole häiriönsietoa juurikaan. Näin lonkalta voisi sanoa että halpa=huriseva.

4. Kurosawa

Kurosawa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no en kyllä usko koska kaverilla on aivan sama headsetti ja se ei hurise ollenkaan.. :/

5. acido

acido Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "hurinat" on yleensä sitä että jotkin sähkölaitteet ympärillä häiritsevät. On siis eliminoitava joko häiriön lähde tai hommattava häiriösietoiset=hintavammat välineet. Niin se vaan on.

6. vegelius

vegelius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    noist hurinoista mitä itse olen joutunut niitten kanssa taistelemaan. syy yleensä jokin asteinen maadoituc häiriö. kokeile sitä kaveris settii itselläs nii saat tietää on vika mikis vai konees.

7. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Vika voi tosiaan olla itse mikissäsi (esim. maajohto poikki, esivahvistin-FETti rikki), koneesi maadoituksissa (maasilmukka esim. a/v-vahvarin tai TV/radio-antennin kautta) tai koneen huonolaatuisessa äänikortissa (erit. emolle integroiduilla).

Jaa tämä sivu